מידע נוסף

מצבים לבחירה:7 מקצבים שונים - לכל מקצב מגוון עוצמות

אביזר:ויברטור וונד

מותג:Vibe Theraphy

מקור מתח:כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

קוטר מירבי:5 ס"מ

אורך כולל:26 ס"מ

599.00

ויברטור וונד מקצועי וחזק מבית מותג אביזרי המין Vibe Theraphy.

תיאור

ויברטור וונד יוקרתי מבית מותג אביזרי המין המוביל Vibe Theraphy המפורסם ביותר בעולם. הויברטור בעל מנוע רטט חזק במיוחד המאפשר לבחור מבין 7 מהירויות רטט ו 3 מקצבי רטט שונים. כל המכשיר עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום בשילוב PVC בעיצוב מודרני ויוקרתי. הויברטור נטען ומאפשר עד שעת שימוש מלאה ללא טעינה.

זמן טעינה מקסימלי למוצר הינו 150 דקות.

בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש יש לנקות את ראש הויברטור באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.
הויברטור וונד יוקרתי של מותג Vibe Theraphy הוא אחד מהמוצרים המובילים בעולם בתחום אביזרי המין. הויברטור מצויד במנוע רטט חזק המאפשר למשתמש לבחור מבין 7 מהירויות רטט ו-3 מקצבי רטט שונים. בנוסף, המכשיר עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום ומגיע עם גימור PVC מודרני ויוקרתי.

הויברטור מתוכנן כך שנוח ונגיש לשימוש, ונטען בקלות לפי הצורך. המכשיר מספק עד שעה של שימוש מלאה ללא צורך בטעינה. זמן הטעינה המקסימלי של הויברטור הוא 150 דקות.

חשוב לשים לב לתחזוקה ושימוש נכון של המוצר על מנת לשמור על איכותו ועמידותו לאורך זמן. מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה החוויתית. לאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור בעדינות באמצעות מגבון ומים חמימים או חומר ניקוי איכותי המיועד לאביזרי מין.

מוצר זה מתאים לשימוש אישי ויש להשתמש בו בצורה תקנית ובהתאם להוראות היצרן. למען הבריאות והביטחון, יש להימנע משימוש מוגזם או לא תקני של הויברטור. כמו כן, יש לשמור את המוצר במקום יבש וקריר לאחר השימוש.

בסיכום, הויברטור וונד יוקרתי מבית Vibe Theraphy הוא בחירה מעולה למי שמחפש אביזר מין מוביל ואיכותי. הויברטור מציע מגוון אפשרויות רטט ועיצוב מודרני ויוקרתי, והוא מספק חוויה מרהיבה ומהנה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור וונד יוקרתי מסיליקון נטען Vibe Theraphy- Indulgence”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן