מידע נוסף

מותג:OhMiBod

אביזר:ויברטור וונד

מצבים לבחירה:7 מקצבי רטט | 6 עוצמות רטט - 42 מצבים

אורך כולל:21.6 ס"מ

קוטר מירבי:5.8 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי פרימיום

עמידות במים:עמידות חלקית

זמן טעינה:2.5 שעות

זמן שימוש:עד 2 שעות

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

420.00

ויברטור וונד ברמת פרימיום מסדרת Lovelife של מותג אביזרי הפרימיום OhMiBod.

המלאי אזל

תיאור

ויברטור וונד ברמת איכות פרימיום מסדרת Lovelife ממותג אביזרי הפרימיום OhMiBod. הויברטור מציע 7 מקצבים שונים ו-6 עוצמות שונות לכל מקצב, בסך הכל 42 מצבים שונים לבחירתך. ראש הוונד עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום וגם גמישות יתרה לשימוש נוח ומענג יותר. בנוסף, Wanderlust נטען ומספק זמן שימוש עד שעתיים רצופות לאחר טעינה של שעתיים וחצי.

בכדי לשמור ולהשתמש בו כהלכה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור במים נקיים וסבון וניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המתאים למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להישאר עד שהויברטור יתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.
הויברטור וונד ברמת איכות פרימיום מסדרת Lovelife של מותג האביזרים הפרימיום OhMiBod הוא מוצר מרהיב ומתקדם ביותר. עם מנוע עוצמתי המפיק 7 מקצבים שונים ו-42 מצבים לבחירה, הויברטור מספק חוויה משוגעת של בליעה עמוקה לתוך העולם האינטימי.

הראש של הויברטור עשוי מסיליקון ברמת איכות פרימיום, המעניק לו גמישות יתרה ונוחות מרבית בשימוש. בנוסף, הוא נטען בקלות וטעינה של שעתיים וחצי מספקת זמן שימוש של עד שעתיים רצופות.

כדי לשמור על הויברטור במצב הטוב ביותר ולהבטיח שימוש בטוח, ישנם כמה נהלים חשובים להקפיד עליהם:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה מבוססי מים במהלך השימוש כדי להבטיח הנאה מקסימלית ונוחות מרבית. כמו כן, השימוש בחומרי סיכה יכול לחזק את התחושה ולהגביר את ההנאה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור עם מים נקיים וקצת סבון. ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי המיועד למוצרי מין. לאחר הניקוי, יש להשאיר את הויברטור להתייבש לגמרי לפני שמחזירים אותו לקופסא.

על ידי הקפדה על כללי האחזקה והשימוש המומלצים, תוכלו להבטיח את אריכות חיי הויברטור וליהנות מתחושות מרהיבות ומהנות ביותר.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור וונד פרימיום OhMiBod – Wanderlust”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן