1,299.00

ויברטור וונד נטען ועוצמתי DOXY – Die Cast

תיאור

ויברטור מגי'ק וונד ברמת מקצועית מבית יצרן הוונדים הבריטי Doxy. הויברטור וונד הינו בעל מנוע רטט חזק ועוצמתי במיוחד, המפיק סיבובי מנוע עוצמתיים. הויברטור מצויד בגוף אלומיניום וחיבור לשקע 220V באורך 3 מטר, מה שהופך אותו לעוצמתי ביותר בעולם. כמו כן, הויברטור מגוון ומציע 10 מקצבים שונים לבחירה.

השימוש בויברטור מאוד פשוט ונוח. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהגביר את התחושה. לאחר השימוש, יש לנקות את ראש הויברטור באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

אנו מצרפים גם סרטון הדגמה של הויברטור וונד מבית Doxy: [סרטון דגמה](https://www.youtube.com/watch?v=yowbXMPRaL0)
מצוין לשימוש אישי ומקצועי: הויברטור מגי'ק וונד של יצרן הוונדים הבריטי Doxy הוא מוצר המתאים לשימוש גם על ידי מקצוענים וגם על ידי אנשים פרטיים שמחפשים חווית רגעים מהנים ומרגיעים. בעל מנוע רטט חזק ועוצמתי במיוחד, הויברטור מסוגל לספק סיבובי מנוע עוצמתיים שניתן להתאים בין 10 מקצבים שונים. כל זאת כבוד לגוף האלומיניום החזק של הויברטור והחיבור שלו לשקע 220V באורך 3 מטר. הודות לעיצובו המתוחזק והפרקטי, הויברטור מגי'ק וונד הוא הויברטור העוצמתי ביותר בעולם.

אחזקה ושימוש נכונים: כדי להבטיח הנאה מירבית ולהאריך את חיי הויברטור, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה שנמצאים על בסיס מים. השימוש בחומרים אלו מסייע להגברת התחושה ולהגעת לרגעים פיזיים ורגשיים מרגיעים. לאחר השימוש, חשוב לנקות את ראש הויברטור בעדינות עם מגבון מרוטט במים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. כך תוכלו לשמור על ניקיון והיגיינה מקסימלית ולהבטיח שימוש בטוח ונעים בכל פעם.

אל תהססו להשקיע במוצר איכותי ומקצועי כמו הויברטור מגי'ק וונד. זהו הכלי המושלם ליצירת רגעים מושלמים של רגיעה ותענוג.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור וונד נטען עוצמתי מאלומיניום מבית Doxy הבריטית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן