מידע נוסף

קוטר מירבי:כ- 2 ס"מ

אורך חדירה:כ- 48 ס"מ

עשוי מ:PVC

צבע: שחור

אביזר:דילדו אנאלי נצמד באורך של 48 ס

מותג:Fetish Play

199.00

דילדו אנאלי באורך 48 ס"מ לחוויה אנאלית וואגינאלית לאישה ולעיסוי הערמונית לגבר של חברת אביזרי הסאדו והשליטה Fetish Play.

תיאור

מאמר:

דילדו אנאלי – הכלי המושלם לחוויה אנאלית וואגינאלית

חיפוש חוויות חדשות ומרתקות בחיי המין? אז הנה פתרון מושלם לך! דילדו אנאלי באורך 48 ס"מ מבית "Fetish Play" יספק לך את החוויה המדהימה שחיפשת. הכלי המגוון והאיכותי הזה מתאים גם לחוויה אנאלית מהנה וגם לתפעול עיסוי הערמונית לגבר.

חברת "Fetish Play" היא מובילה בתחום אביזרי הסאדו והשליטה. הם מתמחים ביצירת מוצרים איכותיים ומעוצבים לחוויות מין ייחודיות ומרגשות. הדילדו אנאלי באורך 48 ס"מ שלהם הוא אחד ממוצריהם המובילים, המגוון והפופולריים ביותר.

מה כל כך מיוחד בדילדו אנאלי הזה? תחילה, האורך המרשים של 48 ס"מ מבטיח לך חוויה עוצרת נשימה ומרשימה. הדילדו עשוי מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש, מה שמבטיח נוחות מירבית ואין צורך בדאגה לגבי תוצאות לוואי.

בנוסף, הדילדו מתאים לשימוש גם בחוויה אנאלית וגם בעיסוי הערמונית לגבר. זהו אביזר ייחודי שמעניק את העיסוי המושלם לאזור הערמונית של הגבר ומעניק לו חוויה מרגשת ומרעננת. לאישה, הדילדו הזה מתאים לחוויה אנאלית מדהימה ומרתקת, שתעניק לה סוג של תענוג שלא ניתן למצוא בכלי אחר.

לסיכום, אם אתה מחפש חוויה מינית מיוחדת ומרתקת, הדילדו אנאלי באורך 48 ס"מ מבית "Fetish Play" הוא הכלי המושלם עבורך. עם איכות בלתי מתפשרת ופיתוח ייחודי, הדילדו הזה מבטיח לך חוויה לא רגילה ומרתקת. אז אל תחכה יותר, השג את הדילדו המדהים הזה עוד היום וחווה את התענוג המיני שלך בצורה ייחודית ומרגשת!
כתוב למאמר זה: "דילדו אנאלי באורך 48 ס"מ – הכלי המושלם לחוויה אנאלית וואגינאלית מושלמת עבור האישה המודרנית. חברת אביזרי הסאדו והשליטה Fetish Play מביאה לכם את הפתרון המושלם לחוויה אינטימית מרתקת ומהנה.

הדילדו האנאלי באורך 48 ס"מ הוא אביזר מעוצב במיוחד שמתאים לנשים שמחפשות חוויה אנאלית מרתקת. בעזרתו, ניתן לחדש את הגישה למיניות, לחקור גבולות חדשים ולהשיג תענוג עוצר נשימה. הדילדו מיוצר מחומרים איכותיים ומתכות חזקות, מה שמבטיח שימוש ממושך ובטוח.

לא רק נשים יכולות ליהנות מהדילדו האנאלי המרהיב זה, אלא גם הגברים יכולים ליהנות ממנו בחווית עיסוי הערמונית. עיסוי הערמונית הוא תהליך מרגיע ומרענן שמתרגש את האיזון האישי והמיני של הגבר. בעזרת הדילדו האנאלי, ניתן לשדרג את החוויה ולהעניק תחושות מושלמות של רוגע ותענוג.

חברת אביזרי הסאדו והשליטה Fetish Play ידועה בשל יצירת מוצרים באיכות גבוהה ובעיצוב מודרני. הדילדו האנאלי באורך 48 ס"מ הוא דוגמה מושלמת לכך. עם אביזר זה, תוכלו לחוות חוויה אינטימית חדשנית ומרתקת, שתעניק לכם תענוג לא רגיל.

אז למה לחכות? נצמדו לחוויה האנאלית והואגינאלית שתשדרג את חיי המין שלכם. קנו עוד היום את הדילדו האנאלי באורך 48 ס"מ מחברת אביזרי הסאדו והשליטה Fetish Play ותחוו את התענוג האינטימי המוחלט!"

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו אנאלי נצמד באורך של 48 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן