מידע נוסף

חברה:All Black

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

אורך כולל:כ- 34 ס"מ

משקל:כ-1380 גרם

קוטר מירבי:כ- 11 ס"מ

עשוי מ:PVC רך

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

440.00

דילדו ויניל אנאלי שחור באורך של 34 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא מוצר מדהים לאלו שמעוניינים להתקדם בחוויות המין שלהם. הדילדו באורך של כ-34 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-11 ס"מ ומתאים מצוין לשימוש אנאלי. הצורה הייחודית של הדילדו, בצורה ישרה עם כדורים לחדירה איטית ולגירוי נוסף, מעניקה חווית הנאה מרתקת. הדילדו נועד לגברים שכבר ניסו צעצועים מיניים ומעוניינים להתקדם עוד צעד. כגבר, תוכל ליהנות מצעצוע זה בשימוש רב, הן אנאלית והן כהחדרה לנרתיק אם היא מעוניינת בכך. הדילדו מתאים לשימוש במשחקי סולו או זוגות.

כדי לשמור על הדילדו ולהבטיח שימוש ארוך טווח, יש לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:
1) להגברת ההנאה בזמן השימוש, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון.
2) לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו בעדינות באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בפאן סקס תמצאו מגוון רחב של מוצרי חברת All Black הבלגית, כולל דילדו ויניל אנאלי בגדלים וצורות שונות. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המושלמים לכל קהל יעד. אז תנו לדמיון שלכם להשתחרר בגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי החברה.
דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא מוצר מרתק המתאים לגברים ונשים כאחד. בעל אורך של כ-34 ס"מ וקוטר מקסימלי של כ-11 ס"מ, הדילדו מעניק חוויה איכותית ומרגשת לגברים שכבר התנסו בצעצועי מין ומעוניינים להתקדם עוד שלב בחוויות המיניות שלהם. הדילדו מעוצב בצורה ישרה וכולל כדורים לחדירה איטית ולגירוי נוסף בעת השימוש.

הדילדו מתאים לשימוש כאישה וכגבר, ואף ניתן להשתמש בו כחפץ לנרתיק אם כן היא חפצה בכך. מתאים לשימוש במשחקי סולו או זוגות.

הדילדו עשוי מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים, המתאימים לכל קהל יעד. על מנת לשמור על ניקיונו ולהבטיח את שימושו המקסימלי, יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. ניתן גם להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון להגברת ההנאה בזמן השימוש.

בפאן סקס תמצאו את מגוון מוצרי החברה ALL-BLACK הבלגית, כולל את הדילדו הוויניל האנאלי המרתק הזה וגם מגוון רחב של גדלים וצורות נוספות. התפשטו בדמיונכם והשתחררו עם גרסה השחורה המגוונת של מוצרי החברה, שעשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים המתאימים לכל קהל יעד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו אנאלי ארוך שחור באורך של כ- 34 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן