מידע נוסף

חברה:All Black

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

אורך כולל:כ- 33 ס"מ

משקל:כ-960 גרם

קוטר מירבי:כ- 6 ס"מ

עשוי מ:PVC רך

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

339.00

דילדו אנאלי שחור מקצועי באורך של 33 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו הבלגית לגבר All Black.

תיאור

דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא צעצוע מין בצורת דילדו באורך של כ-33 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-6 ס"מ. הדילדו מעוצב בצורה ישרה וכולל כדורים לחדירה איטית. מומלץ לגברים שכבר התנסו בצעצועי מין ומעוניינים להתקדם בחוויות המיניות שלהם. הדילדו מתאים לשימוש במשחקי סולו או זוגות, וניתן להשתמש בו גם באופן אנאלי כגבר וגם כהחדרה לנרתיק אם היא חפצה בכך.

הדילדו ניתן לניקוי פשוט בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש, ניתן להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון.

בפאן סקס תמצאו מגוון רחב של מוצרי חברת ALL-BLACK הבלגית, כולל את הדילדו הויניל האנאלי המגוון ביותר בצורות וגדלים. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, ולכן הם מתאימים לכל קהל יעד.
דילדו ויניל אנאלי מקולקציית חברת All Black הוא צעצוע מין מדהים שמתאים לכל מי שמעוניין להשתמש בדילדו אנאלי באורך של כ-33 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-6 ס"מ. הדילדו עשוי בצורה ישרה ומכיל כדורים לחדירה איטית, המהווים אתגר והנאה מוגברת עבור המשתמש. הדילדו הינו מוצר אידיאלי לגברים שכבר התנסו בצעצועי מין ומעוניינים להתקדם עוד שלב. כגבר, תוכל ליהנות מצעצוע זה באופן אנאלי וכן כאישה כחדרה לנרתיק אם תהיה הצורך. מוצר זה מתאים לשימוש במשחקי סולו או זוגיים.

לשמירה ושימוש נכון בדילדו, נוכל להתייעץ בהוראות הבאות:
1) כדי להגביר את ההנאה בזמן השימוש, נוכל להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים או סיליקון.
2) לאחר השימוש, יש לנקות את הדילדו בעזרת מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

בפאן סקס, אנחנו גאים להציע את מוצרי חברת ALL-BLACK הבלגית. אצלנו תמצאו מבחר רחב של מוצרים מגוונים של החברה, בכל הגדלים והצורות הזמינות. טווח המוצרים מיוצר מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים, המושלמים לכל קהל יעד.

אז אל תהססו ותתפנקו בגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי החברה ALL-BLACK ותגרמו לדמיון שלכם להשתחרר לחופשה מינית בלתי רגילה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו אנאלי ארוך שחור באורך של כ- 33 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן