מידע נוסף

מותג:Panthra

אביזר:ביצי קיגל

נרתיק:כולל נרתיק מהודר מתנה

עמידות במים:עמיד במים

צבע: מנומר

199.00

סט ביצי קיגל מעוצבים בסגנון מנומר ייחודי ואופנתי ובאיכות מצויינת מבית Panthra

תיאור

כיצד לאמן את שרירי רצפת האגן באמצעות ביצי קיגל Zane מבית Panthra?

ביצי קיגל Zane מבית Panthra הן כלי אידיאלי לאימון וחיזוק שרירי רצפת האגן. הן עשויות מסיליקון איכותי המספק גירוי ואורגזמות אינטנסיביות יותר. על מנת לאמן את שרירי רצפת האגן, הביצים נכנסות לנרתיק המיועד לכך ושרירי רצפת האגן נדקים כדי להחזיק את הביצים בתוך הנרתיק. השתמשי בביצי הקיגל כל יום במשך 20 דקות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

בנוסף, ביצי הקיגל מכילות משקולת פנימית המתגלגלת קדימה ואחורה עם כל תנועה. תנועה זו מספקת גירוי נוסף במהלך השימוש. הכדורים מתפצלים וניתן להסיר אותם לאחר השימוש באמצעות חוט המשיכה. ניתן גם להסיר אותם משרוול הסיליקון ולהשתמש בהם כדי לתרגל ולאמן את השרירים גם בלעדיהם.

מוצר זה מגיע עם תיק מנומר מהודר כמתנה נוספת.

חשוב לשים לב לאחזקה ושימוש תקין של המוצר. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את ביצי הסיליקון במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

חשוב לציין שמוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת. כדי לשמור על תקינותו של המוצר ולמנוע התרוקנות הסוללה, יש לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות פעם בחודש.

שימו לב! כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשות לבצע פעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.
מאמר: אמני את שרירי רצפת האגן שלך עם ביצי קיגל Zane מבית Panthra

השרירים הממוקמים ברצפת האגן משמשים תפקיד חשוב בתמיכה ותמיכה בגוף. שרירי רצפת האגן משפיעים על יכולת השליטה בשתן ובקיבה, והם גם משפיעים על התעצמות המינית והתענוג המיני.

אם את מחפשת דרך לאמן ולחזק את שרירי רצפת האגן שלך, אנחנו ממליצים לך על ביצי קיגל Zane מבית Panthra. ביצי הקיגל הן כלי אימון מופלאות המיועדות לאמן ולחזק את שרירי רצפת האגן בצורה יעילה ומהירה.

ביצי הקיגל Zane עשויות מסיליקון איכותי ומספקות גירוי ואורגזמות אינטנסיביות יותר למערכת השרירים של רצפת האגן. הן מתחזקות את השרירים ומסייעות בהדקתם כדי להחזיק את ביצי הקיגל בתוך הנרתיק.

השימוש בביצי הקיגל Zane מאוד פשוט. יש להשתמש בהן כל יום במשך 20 דקות בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. כל תנועה של הגוף מגרה את הכדורים הפנימיים שבתוך הביצים וגורמת להם להתגלגל קדימה ואחורה, מספקת גירוי נוסף במהלך השימוש.

עוד יתרון של ביצי הקיגל Zane הוא הנוחות שהן מספקות. ניתן להסיר אותן בקלות לאחר השימוש בעזרת החוט המשיכה וגם להסירם משרוול הסיליקון במידת הצורך. זה אומר שניתן להשתמש בהן גם לבד כאשר זה נוח לך.

בנוסף, כשאת רוכשת את ביצי הקיגל Zane, את מקבלת גם תיק מנומר מהודר כמתנה.

על מנת לשמור על המוצר במצב טוב ולמנוע התרוקנות של הסוללה, יש חשיבות לטעון ולהפעיל את ביצי הקיגל Zane לפחות פעם בחודש. כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום נדרשים לפעולה זו על מנת לשמור על תקינותם.

אז אם את מחפשת אימון יעיל ומהנה לשרירי רצפת האגן, אל תחכי יותר. קני את ביצי הקיגל Zane מבית Panthra ותתחילי ליהנות מתוצאות מדהימות!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ביצי קיגל לחיזוק רצפת האגן Panthra – Zane Geisha Balls”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן