סט ביצי קיגל בגודל מדיום מזכוכית שחורה Pipedream Benwa Ball

מידע נוסף

מותג:Pipe Dream

אביזר:ביצים סיניות

קוטר:3 ס"מ

עשוי מ:זכוכית שחורה

משקל:כ-30 גרם

129.00

זוג ביצים סיניות מזכוכית שחורה מבית יצרנית אביזרי המין המובילה האמריקאית Pipedream.

תיאור

סט ביצי קיגל בגודל בינוני בקוטר של 3 ס"מ ובמשקל של כ-30 גרם העשויות מזכוכית שחורה איכותית. הביצים מעוצבות לחיזוק רצפת האגן והנרתיק ומיועדות במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30. מוצר זה מייצג את איכותה הגבוהה של חברת הייצור האמריקאית Pipedream. עם אימון באמצעות הביצים, ניתן לחזק את השרירים ולשפר את הבריאות הפלווית של האישה.
סט ביצי קיגל בגודל בינוני הם מוצר איכותי ומעוצב של יצרנית אביזרי המין האמריקאית Pipedream. הביצים עשויות מזכוכית שחורה ומשקלן כ-30 גרם, והן מיועדות לחיזוק רצפת האגן. אימון עם הביצים הסיניות מומלץ במיוחד לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30.

חיזוק רצפת האגן והנרתיק הוא חשוב מאוד לבריאות האישה. אימון עם הביצים הסיניות עשוי להביא לחיזוק שרירי האגן ולשיפור הבריאות הפיזית והמינית. רצפת האגן החזקה מבטיחה שליטה טובה יותר בשליטה בשתן ובפוטורים, מניעת דלקות בדרכי השתן ומינון סיכונים פוטנציאליים לאחר לידה או במהלך גיל המעבר.

אימון עם הביצים הסיניות יכול להיות פשוט ונוח. הביצים מתאימות לשימוש בכל מקום ובכל זמן. ניתן להתחיל באימון בצורה קלה ולהגביר את הקושי במידה והתאמצות נוספת נדרשת.

לסיכום, אימון עם הביצים הסיניות הוא דרך יעילה ונוחה לחזק את רצפת האגן ולשפר את הבריאות הפיזית והמינית של האישה. מומלץ לנשים לאחר לידה או לנשים אשר עברו את גיל ה-30 לנסות את הביצים הסיניות כדי להבטיח בריאות טובה יותר בעתיד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סט ביצי קיגל בגודל מדיום מזכוכית שחורה Pipedream Benwa Ball”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן