מידע נוסף

מותג:You2toys

אביזר:שרוול לגבר

עשוי מ:TPR - Phatallate Free

אורך כולל:כ- 21 ס"מ

אורך חדירה:כ- 16 ס"מ

קוטר חיצוני:כ-3 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

150.00

שרוול מחורץ לגבר מבית יצרנית אביזרי המין You2toys

תיאור

מאמר: שרוול פין חום מחורץ להעמקת הגירוי בעת החדירה

שרוול פין חום הוא מוצר אינטימי ומהנה המתאים לשימוש גם בחדר השינה וגם בחדר האמבטיה. השרוול עוצב בצורה הוגנת ואיכותית על מנת להעניק למשתמש חוויה מרהיבה ומפתיעה.

השרוול מתאים לשימוש הואגינאלי והאנאלי כאחד. בעזרת המרווח המיוחד המשובץ בשרוול, הוא מסייע בהעמקת הגירוי בעת החדירה, ומספק תחושות מופלאות ומרהיבות. הקצה הסגור של השרוול מבטיח שלא יתקשו בו שום אובייקטים חיצוניים בזמן השימוש.

השרוול מגיע עם חריצים מבחוץ ונקודות וחריצים מבפנים. זו הטכנולוגיה המתקדמת אשר מאפשרת לשרוול להפיק את התחושות הטובות ביותר ולהעניק למשתמש חוויה ייחודית ומרהיבה.

השרוול מיוצר מחומר TPR המוכר כחומר בטוח וללא פתלטים לפי תקנת האיחוד האירופי. זהו חומר איכותי שמבטיח את בטיחות המשתמש ומספק תחושה נעימה וטבעית בעת השימוש.

אורך השרוול הוא 21 ס"מ, והעומק הפנימי שלו הוא 17.5 ס"מ. אורך החדירה המומלץ הוא 15 ס"מ, והקוטר הפנימי של השרוול הוא כ-2.8 ס"מ, השרוול גמיש ועביו כ-0.5 ס"מ.

אחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש בשרוול, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים. בכך ניתן להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה במידה הרצויה.

2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את השרוול באמצעות מים ומעט סבון או בעזרת חומר ניקוי ייעודי. לאחר השטיפה, יש להניח לשרוול להתייבש לגמרי לפני החזרתו לאריזה.

השרוול מיוצר על ידי יצרנית אביזרי המין ההולנדית You2toys, אשר ידועה באיכות המוצרים שלה ובמגוון הנרחב של מוצרים שהיא מציעה.

בסיכום, שרוול פין חום מחורץ להעמקת הגירוי בעת החדירה הוא מוצר איכותי ומהנה, המתאים לשימוש הוגנת ומבריקה בחדר השינה ובחדר האמבטיה. הוא מבטיח חוויה ייחודית ומרהיבה, ומתאים לשימוש הואגינאלי והאנאלי כאחד. בנוסף, השרוול עמיד בתקנות הבטיחות המחמירות ומגיע עם הוראות תחזוקה ושימוש לשמירה על בטיחותו ואריכות ימיו.
אחזקה ושימוש:

1. בזמן השימוש במוצר זה, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
2. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את השרוול במים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי.
3. לאחר השטיפה, יש להניח לשרוול להתייבש לפני החזרתו לאריזה.
4. כדי לשמור על השרוול במצב טוב לאורך זמן, מומלץ לא לשטוף או לשקוע אותו במים רותחים או להכניסו לתנור מיקרוגל.
5. יש לאחסן את השרוול במקום קריר ויבש, בנפרד ממוצרים אחרים ומתחת לשמש הישראלית החמה.

אזהרות:

1. השימוש הזדוני של השרוול עלול לגרום לפגיעה פיזית או לגורם נזק למוצא כרוך בפעילות זו.
2. יש להורות על ילדים ובני נוער שלא להשתמש במוצר זה.
3. אין להשתמש במוצר זה אם יש תסמין כאב, גירוי או אי נוחות.
4. יש להימנע משימוש זוגי מוגזם או בלתי נוח במוצר זה.
5. יש להשתמש במוצר זה על אחריות המשתמש בלבד ובהתאם להוראות האחזקה והשימוש המצוינות במאמר זה.

מסקנה:

השרוול פין חום מחורץ מבית You2toys הוא מוצר איכותי ומעוצב עם תכונות שמגוונות ומדויקות. השילוב של החומרים הגמישים והנוחים, יחד עם הבניה המוקפדת והפרטית של השרוול, מספקים חוויה מהנה ומרתקת. כדי להבטיח את השימוש המרבי והאחזקה הטובה של השרוול, מומלץ להימנע משימושים אלימים או שימושים בלתי נוחים. בקפידה על האחזקה והניקוי הנכון, תוכלו להנות מהשרוול לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שרוול לגבר ולאשכים עם זיזים מחורצים לגירוי You2toys – Penis Sleeve”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן