קונדומים דורקס קונדום אקסטרה סייף Durex – Extra Safe Condom

מידע נוסף

כמות:12 יחידות

קונדומים: קונדומים דורקס קונדום אקסטרה סייף Durex - Extra Safe Condom

מותג:Durex

59.00

חפיסה של 12 קונדומים עם צלעות רטט ונקודות חספוס מבית דורקס העולמית

תיאור

חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס

קונדומים דורקס אקסטרה סייף – מעלים את רמת ההגנה ומשפרים את התחושה

הקונדומים מבית דורקס הם הבחירה המובילה בתחום ההגנה המינית. באיכותם החסרת פשרות ובעיצובם האיכותי, הם מספקים לכם שלושה יתרונות עיקריים: הגנה מפני הריון, הגנה מפני מחלות מין ושיפור התחושה במהלך היחסים המיניים.

הקונדומים מסוג דורקס אקסטרה סייף מעוצבים במיוחד כדי להבטיח לכם הגנה מושלמת עם נוחות מירבית. הם עשויים מחומרים איכותיים ואלסטיים שמתאימים לכל גודל וצורת האיבר המיני.

התחושה המדויקת והטבעית של הקונדום מביאה את החוויה המינית לרמה גבוהה יותר. תוך שמירה על הבטיחות והאיכות הגבוהה של המוצר, הקונדומים דורקס מבטיחים לכם ערבות להתרחקות מפני הריון ומחלות מין.

עם החפיסה המכילה 12 יחידות, תוכלו להיות בטוחים שתהיו מוכנים לכל רגע וכל הזדמנות. היא מתאימה לשימוש אישי וגם כמתנה לזוגות וחברים.

אז אל תתעכבו והזמינו עכשיו את חפיסת הקונדומים האיכותיים מבית דורקס – עבור חווית סקס מושלמת ובטוחה.
חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס

קונדומים דורקס אקסטרה סייף Durex – Extra Safe Condom הם הבחירה המושלמת לזוגות שמחפשים לשדרג את חווית הסקס שלהם. מיוצרים מחומרים איכותיים ובעלי התאמה מושלמת לצורך הבטיחות והנוחות של המשתמשים, הקונדומים של דורקס מעניקים לכם תחושה טבעית ומרגישים כמו שאילו אין כלום בינכם ובין השותף.

הקונדומים האקסטרה סייף של דורקס עוצבו במיוחד כדי להבטיח גם הגנה נוספת מפני סיכון התפשטות מחלות מין ולספק לכם שלום נפשי מלא כאשר אתם נהנים מהפעילות המינית שלכם. הם עשויים מחומר לטקס נוסף המעניק להם את החוזק והקשיחות הנדרשים על מנת להפוך את השימוש בהם למובטח ובטוח במרבית המקרים.

הקונדומים מגיעים בחפיסה של 12 יחידות, מה שמאפשר לכם להיות מוכנים לכל רגע ולא להתעסק בדאגה לגבי חסרונם של קונדומים וחוסר הזמינות שלהם. תחזקו את הידיעה שאתם מוכנים להגן על עצמכם וליהנות מהפעילות המינית בלב שלכם.

אז אם אתם מחפשים קונדומים איכותיים, נוחים ובטוחים, הקונדומים דורקס אקסטרה סייף הם הבחירה המושלמת עבורכם. תפנו אליהם ותשדרגו את הסקס שלכם לרמה חדשה של תענוג וגישה בטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קונדומים דורקס קונדום אקסטרה סייף Durex – Extra Safe Condom”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן