מידע נוסף

קונדומים: קונדום דק להגברת התחושה Thin Feel

מותג:Durex

59.00

חפיסה של 12 קונדומים דקים מבית דורקס העולמית

תיאור

חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס

קונדומי Durex Thin Feel הם קונדומים דקים המתאימים לכל אחד ואחת שרוצים לשדרג את התחושה במיטה. הם יעניקו לכם סקס מעולה והגברת התענוג בכל פעם מחדש. בעלי התחושה הדקים שלהם יאפשרו לכם להתרגש, להרגיש ולחוות כל מגע בצורה מושלמת. כך שאם אתם מחפשים יחסי מין ברמה הכי גבוהה, קונדומי Durex Thin Feel הם בדיוק מה שאתם צריכים. תיהנו!
באמצעות חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס, תוכלו ליהנות מחווית סקס מעולה ומרגשת. הקונדומים מסדרת Durex Thin Feel הם דקים במיוחד, מה שמגביר את התחושה הטבעית והרגישות במהלך היחסים המיניים.

היתרון של קונדומים דקים הוא ביכולתם ליצור תחושה של סקס חם ואינטימי, כאילו אין קונדום בינכם ובין הפרטנר שלך. הם מתאימים במיוחד לזוגות שמחפשים להעניק לעצמם עוד רמת עניין ותחושה במהלך היחסים המיניים.

בנוסף לדקות המרשימות שלהם, קונדומים אלו עשויים מחומרים איכותיים ובטוחים לשימוש. הם עמידים בפני טריה ומספקים הגנה מוחלטת מפני הרס והתפשטות מחלות מין.

חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס היא בחירה מצוינת לזוגות שמחפשים איכות ובטיחות במחיר נוח וזול. אז למה לחכות? אם אתם מעוניינים לשדרג את החיים המיניים שלכם, הזמינו עכשיו את חפיסת הקונדומים הדקים של דורקס ותחוו סקס מדהים ומרהיב יותר מתמיד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קונדום דורקס דק להגברת התחושה Durex – Thin Feel”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן