קונדומים דורקס דקים במיוחד לתחושה מוגברת Durex – Ultra Thin Feel

מידע נוסף

כמות:12 יחידות

קונדומים: קונדומים דקים במיוחד לתחושה מוגברת Ultra Thin Feel

מותג:Durex

59.00

חפיסה של 12 קונדומים דקים במיוחד מבית דורקס העולמית

תיאור

חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס

קונדומי Durex – Ultra Thin Feel הם קונדומים דקים במיוחד שמעניקים התחושה המקסימלית של קרבה ונוחות. בעזרתם, תוכלו לשדרג את חיי המין שלכם לרמה חדשה של סקס מעולה.

הקונדומים של Durex הם איכותיים ובטוחים לשימוש. הם עשויים מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד, כך שתוכלו להיות בטוחים שתחוו חוויה מינית מוגנת ונעימה.

בחפיסה זו תמצאו 12 יחידות של קונדומים, כך שתוכלו להיות מוכנים לכל הזדמנות. הקונדומים מגוונים ומעניקים לכם את האפשרות לבחור את הסוג שמתאים ביותר לכם ולצרכיכם.

אז אם אתם מחפשים קונדומים שמעניקים התחושה המקסימלית של קרבה ונוחות, קונדומי Durex – Ultra Thin Feel הם הבחירה המושלמת עבורכם. הזמינו עכשיו את החפיסה של 12 יחידות ותתחילו לחוות סקס מדהים שיגרום לכם לרצות עוד ועוד.
חפיסה של 12 יחידות קונדומים מבית דורקס

קונדומי Durex – Ultra Thin Feel הם קונדומים דקים במיוחד שיגבירו את התחושה בזמן הסקס וישדרגו את חוויית המין שלכם בצורה מוחלטת. הם פותחו על מנת להעניק לכם תחושה טבעית ומרגישים כאילו אין דבר בינכם לבין הזוגיות שלכם. בזכות העיצוב העדין שלהם, הם מתאימים במיוחד לאנשים שרוצים להרגיש את הזוגיות בצורה כמעט ללא מגבלות. בנוסף, הם עשויים מחומרים איכותיים המבטיחים בטיחות מקסימלית והם מגיעים בגדלים שונים כדי להתאים לכל אחד ואחת מכם.

כשאתם קונים את חפיסת הקונדומים של Durex – Ultra Thin Feel, אתם מבטיחים לעצמכם חוויה סקסואלית מדהימה בחיים הפרטיים שלכם. מה עוד ניתן לבקש? תרכשו עכשיו את חפיסת הקונדומים הדקים ביותר של Durex ותתחילו לחוות את התענוג האמיתי של המין.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “קונדומים דורקס דקים במיוחד לתחושה מוגברת Durex – Ultra Thin Feel”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן