מידע נוסף

מותג:Pipedream

אביזר:נדנדה מתכווננת לדלת

עשוי מ:Nylon / PVC

399.00

נדנדה איכותית מתכווננת לדלת מבית מותג אביזרי המין האמריקאי Pipedream.

תיאור

נדנדה איכותית מתכווננת לדלת המיוצרת ע"י מותג אביזרי המין האמריקאית Pipedream.

הנדנדה היא מוצר איכותי המיוצר על ידי המותג המוביל Pipedream בתחום אביזרי המין. היא מתכווננת לדלת, מאפשרת שימוש נוח ופשוט ומתאימה לנשיאה עד משקל של 110 ק"ג. בנוסף, היא מתאימה לשימוש בכל דלת ואינה דורשת הרכבה עצמית.

השימוש בנדנדה פשוט ונוח. לצורך התקנתה, יש לחבר את צינורות האקריליק לדלת ולנעול אותה באמצעות תפס או מנעול. לאחר מכן, יש להתאים את גובה הרצועות לפי הגובה הרצוי ולהיתלות על הנדנדה. בעזרת הלולאות, ניתן להכניס את הידיים והרגליים ולהתחיל בחוויה המינית המרגשת.

בסיכום, הנדנדה האיכותית מתאימה לשימוש בדלתות ומתכווננת לגובה הרצוי. היא מגוונת ונוחה לשימוש, ואינה דורשת הרכבה עצמית. היא מוצר מומלץ לכל מי שמעוניין להוסיף ריגוש וכיף לחיי המין שלו.
הנדנדה האיכותית המתכווננת לדלת, שנייה לפרטיה, היא מוצר מותאם לשימוש בכל דלת ומיוצרת על ידי המותג האמריקאי Pipedream שמוכר בעיקר אביזרי מין. היא מתאימה לנשיאה במשקל של עד 110 ק"ג והיא פשוטה ונוחה לשימוש, מבלי לדרוש הרכבה עצמית.

כדי להתקין את הנדנדה, יש לחבר את צינורות האקריליק על גבי הדלת ולנעול אותה בעזרת תפס או מנעול. לאחר מכן, יש להתאים את גובה הרצועות (הלולאות) לפי הגובה הרצוי עבור המשתמש. לאחר התאמת הגובה, ניתן להתלות ולהכניס את הידיים והרגליים לתוך הלולאות ולהתחיל במסע הפנטזיה החושית.

מוצר זה מעניק חוויה ייחודית ומהנה, והוא מומלץ לכל מי שמעוניין להתרפש ולחוות חוויה חדשה ומרעננת. הנדנדה האיכותית המתכווננת לדלת מבית Pipedream היא בחירה מוצלחת לכל מי שמחפש להביא את התענוג האינטימי לרמה חדשה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “נדנדת סקס לדלת Pipedream – Door Swing”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן