מידע נוסף

חברה:Lovetoy

אביזר:מאריך איבר לגבר

אורך מירבי:18 ס"מ

קוטר מירבי:4.2 ס"מ

תוספת לאיבר:5 ס"מ

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמיד במים

110.00

תיאור

מאריך איבר רוטט איכותי לגבר עם טבעת לחיזוק הזיקפה ולעיכוב השפיכה המוקדמת. המאריך נעים למגע ומיוצר מחומר TPE הקל והנוח להלבשה והסרה. בעזרתו, תוכלו להעניק לבת הזוג שלכם נוספים של 5 ס"מ בזמן החדירה. המוצר מומלץ במיוחד לגברים שהנשים שלהם מחפשות איבר גדול לחדירה. כמו כן, המוצר מגיע עם ביצת רטט ON/OFF לשדרוג החוויה.
המאמר הבא מתאר את יתרונות השימוש במאריך איבר רוטט איכותי עם טבעת לחיזוק הזיקפה ולעיכוב השפיכה המוקדמת. המאריך מיועד לגברים ומעניק חווית מיטה משופרת לשני הצדדים. מוצר זה עשוי מחומר TPE המספק נוחות ורכות לשימוש. המאריך קל ונוח להלבשה והסרה, ומאפשר תוספת של עוד 5 ס"מ לאורך החדירה.

מוצר זה מיועד במיוחד לגברים אשר הנשים שלהם מחפשות חווית חדירה עם איבר גדול יותר. המאריך מגיע עם ביצת רטט ON/OFF המשדרגת את החוויה המיטבית.

השימוש במאריך איבר רוטט מאפשר לשני הצדדים ליהנות מחווית מיטה יוצאת דופן ולהרגיש רגעים של תענוג אין סופי. המאריך מעניק תחושה רכה ואיכותית במגע, ומסייע במניעת השפיכה המוקדמת, מה שמאפשר להאריך את החוויה המיטבית.

בנוסף, המאריך מעניק תחושת נוחות וקלות בעת הלבישה והסרה, וניתן להתאימו לכל גודל וצורת איבר הזיקפה. כל זאת בזכות החומר העמיד והגמיש שבו עשוי המאריך.

לסיכום, מאריך איבר רוטט עם טבעת לחיזוק הזיקפה ולעיכוב השפיכה המוקדמת הוא אביזר מומלץ במיוחד לגברים ולנשים המחפשים לשדרג את החוויה המיטבית ולהאריך את התענוג המשותף. עם הביצת רטט ON/OFF המשודרגת, תוכלו להגביר את התענוג ולחוות רגעים של תענוג ללא תחרות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מאריך איבר אקסטנדר איכותי לגבר – תוספת 5 ס"מ”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן