רתמת חזה BDSM לגבר Fetish – DAROM Male Chest Vegan Leather

מידע נוסף

עשוי מ:דמוי עור טבעוני

אביזר:רתמת חזה לגבר

מותג:Intoyou

269.00

רתמת גוף BDSM לגבר מבית חברת אביזרי המין Intoyou

תיאור

גלה את הצד ה- BDSM השובב שלך עם קולקציית רתמות הגוף לגבר של Fetish by Intoyou.

איזו דרך טובה יותר לגלות עולמות חדשים ב- BDSM מאשר רתמת חזה גברית. Darom הוא רתמת חזה שלמה, בעזרת הרתמה הזו אתה ובן זוגך יכולים לחוות את הפנטזיות שתמיד חלמת עליהן. במרכז הרתמה גם מלפנים וגם לאחור תוכלו למצוא טבעת בצורת O. אל הטבעות מחוברות ארבעה רצועות מתכווננות העוטפות את פלג הגוף העליון כאשר הם ניתנים להתאמה מלאה, ובכך הם מתאימים כמעט לכל סוג גוף.

הרתמה הזו תהפוך לחיונית בקולקציית ה- BDSM שלך.
רתמת הגוף לגבר של Fetish by Intoyou היא הפתרון המושלם לכל מי שמעוניין לגלות את הצד ה- BDSM השובב שבו. החלומות והפנטזיות שלך יכולות להתממש מיד עם הרתמה ייחודית זו.

הרתמת הגוף Darom היא רתמת חזה שלמה שתעניק לך ולבן זוגך חוויה מרהיבה בסקס ובתחום ה- BDSM. במרכז הרתמה תמצאו טבעת בצורת O המחוברת לארבעה רצועות מתכווננות. הרצועות העוטפות את פלג הגוף העליון ניתנות להתאמה מלאה, מה שמאפשר לך למצוא את המידה המותאמת בדיוק לגוף שלך.

הרתמת חזה גברית כזו היא לא רק חפץ איכותי ואסתטי, אלא גם חיוני בקולקציית ה- BDSM שלך. היא מאפשרת לך לחוות חוויות חדשות ומרתקות, לגרום לפרטנר שלך להתרגש ולהגיע לשיאי התענוג.

אל תתפשר על חוויות רגישות ומרגשות. גלה את הצד ה- BDSM השובב שבך והתענג כמו פנתר עם רתמת הגוף לגבר של Fetish by Intoyou.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת חזה BDSM לגבר Fetish – DAROM Male Chest Vegan Leather”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן