רתמת גוף BDSM לגבר Fetish – Aurum Male Chest Vegan Leather

מידע נוסף

עשוי מ:דמוי עור טבעוני

אביזר:רתמת גוף לגבר

מותג:Intoyou

339.00

רתמת גוף BDSM לגבר מבית חברת אביזרי המין Intoyou הספרדית.

תיאור

גלה את הצד ה- BDS השובב שלך עם קולקציית רתמות הגוף לגבר של Fetish by Intoyou.

איזו דרך טובה יותר לגלות עולמות חדשים ב- BDSM מאשר רתמת חזה גברית. Aurum הוא רתמת חזה שלמה, בעזרת הרתמה הזו אתה ובן זוגך יכולים לחוות את הפנטזיות שתמיד חלמת עליהן. במרכז הרתמה גם מלפנים וגם לאחור תוכלו למצוא שתי טבעות בצורת O, כך שתוכלו להשתמש בהן עם הצעצועים האהובים עליכם., אל הטבעות מחוברות רצועות מתכווננות העוטפות את פלג הגוף העליון כאשר הם ניתנים להתאמה מלאה, ובכך הם מתאימים כמעט לכל סוג גוף.

הרתמה הזו תהפוך לחיונית בקולקציית ה- BDSM שלך.
מצאת את צד ה- BDS השובב שלך עם קולקציית רתמות הגוף לגבר של Fetish by Intoyou. אם אתה מחפש דרך מרתקת ומפתיעה יותר לגלות עולמות חדשים בתחום ה- BDSM, אז רתמת חזה גברית כמו Aurum היא הבחירה המושלמת עבורך. בעזרת הרתמה המרהיבה הזו, אתה ובן זוגך יכולים לחוות את הפנטזיות שתמיד חלמתם עליהן.

Aurum היא רתמת חזה מעוצבת המתאימה לכל סוג גוף. במרכז הרתמה תמצא שתי טבעות בצורת O, שמתאימות לשימוש עם הצעצועים האהובים עליכם. הטבעות מחוברות לרצועות מתכווננות העוטפות את פלג הגוף העליון שלך, כך שתוכל להתאים את הרתמה למידות המדויקות שלך. הרתמה הזו מעניקה לך תחושת נוחות ומשיכה מושלמת, מאפשרת תנועה חופשית ומאפשרת לך לחיות את החלומות החמים שלך.

אם אתה מחפש רתמת חזה שתהפוך לחלק בלתי נפרד מקולקציית ה- BDSM שלך, אז Aurum היא הבחירה המושלמת עבורך. היא מסמלת את הצד השובב והמפתיע שבך ומציעה חוויות חדשות ומרתקות. אז למה אתה מחכה? גלה את עולמות ה-BDSM שלך עם רתמת הגוף Aurum של Fetish by Intoyou והתחילו לחיות את החלומות שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “רתמת גוף BDSM לגבר Fetish – Aurum Male Chest Vegan Leather”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן