מידע נוסף

אביזר:פלאג אנאלי

עשוי מ:PVC

מצבי רטט:3 מצבי רטט

אורך כולל:12.5 ס"מ

אורך חדירה:7 ס"מ

קוטר מירבי:3.2 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

170.00

פלאג אנאלי רוטט למתחילות/ים עשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations – Slimline.

תיאור

מאמר על הפלאג האנאלי ניקולס

הפלאג האנאלי ניקולס הוא פלאג איכותי ומיוחד, מיוצר מחומר PVC. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי, מה שמאפשר חדירה נעימה וקלה. המצבים הרטטים של הפלאג ניתנים לשליטה נוחה יותר באמצעות כפתור ההפעלה הממוקם בתחתיתו.

לשמירה על הפלאג ושימוש נכון ובטיחותי, כדאי לקחת בחשבון את ההוראות הבאות:

1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש במוצרי המין. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.

2) לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

כך תוכלו לשמור על הפלאג האנאלי ניקולס במצב מצוין ולהנות ממנו לאורך זמן.
אחזקה ושימוש:
1) בזמן השימוש במוצרי המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן.
2) לאחר השימוש יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. בזמן הניקוי יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
3) על מנת לשמור על איכות הפלאג ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ לא לשטוף אותו במדיח כלים או לשטוף תחת מים זורמים ישירות.
4) יש לאחסן את הפלאג במקום יבש וקריר למניעת נזקים לחומרי הפלסטיק.
5) מומלץ לבדוק את המצב הכללי של הפלאג לפני כל שימוש ולוודא שאין נזקים או שברים במוצגים שלו. במקרה של נזקים, יש להפסיק את השימוש ולפנות ליצרן או למוכר לתיקון או החלפה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי 3 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן