פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug

מידע נוסף

מותג:B-Vibe

אביזר:פלאג אנאלי

מצבי רטט:15 מצבי רטט | 6 עוצמות רטט

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:9.8 ס"מ

אורך חדירה:7.8 ס"מ

קוטר מירבי:3.7 ס"מ

טעינה:נטען באמצעות USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

620.00

jewel – הינו פלאג עם דמוי יהלום בתחתית לנראות אקסקלוסיבית מבית יצרנית הפלאגים האמריקאית B-Vibe

תיאור

הכותב רוצה לכתוב על פלאג אנאלי רוטט מסדרת jewel של המותג B-Vibe. הפלאג עשוי סיליקון ברמה גבוהה ומציע 15 מצבי רטט ו-6 עוצמות שונות. הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת. בנוסף, ניתן לנקות את הפלאג בקלות עם מים וסבון לאחר השימוש.
הפלאג האנאלי הרוטט והחדשני, בשם "Vibrating Jewel Plug", הוא אביזר מהפכני מסדרת Jewel המובילה של החברה המובילה B-Vibe בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מצויד בטכנולוגיית רטט מתקדמת ומעניק למשתמשות חוויה ייחודית ומרגשת.

הפלאג, העשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, מתאים במיוחד למתחילות ומציע חווית חדירה נעימה ונוחה. הוא מגיע בצורת קונוס עם קוטר מקסימלי של כ- 3.7 ס"מ ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה. הפלאג מצויד ב-15 מצבי רטט ו-6 עוצמות, שניתן לשלוט בהם בקלות באמצעות כפתור ההפעלה.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען, מה שמאפשר שימוש נוח ופשוט ללא צורך בסוללות נוספות. כדי לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר, מומלץ לשטוף אותו בזהירות במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי המין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.

בעזרת הפלאג הרוטט המתקדם והחדשני "Vibrating Jewel Plug" תוכלי ליהנות מחווית אורגזמות חושנית ומרהיבה, ולגלות עולם חדש של הנאה ותענוג. תכירי את הפלאג המדהים הזה ותעניקי לעצמך חוויה מדהימה ומרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 3.7 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן