מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:פלאג אנאלי רוטט

אורך:כ-11 ס"מ

קוטר מירבי:2 ס"מ

מצבים לבחירה:מולטיספיד

עשוי מ:TPE

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:3 סוללות LR44

169.00

פלאג אנאלי רוטט למתחילות/ים עשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations – Slimline.

המלאי אזל

תיאור

פלאג אנאלי רוטט איכותי מיוחד למתחילות העשוי מחומר PVC של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations. הפלאג בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה קלה ונעימה. Slimline בעל מצבי רטט משתנים הדרגתית באמצעות ריאוסטט הסיבובי שבבסיס ביצת הרטט שבתחתית הפלאג, המאפשר שליטה נוחה יותר לבד או במשחקי זוגות.

בזמן השימוש במוצרים המין מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה עד כמה שניתן. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. בזמן הניקוי, יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
טיפים לשימוש בפלאג אנאלי:
1) כדי ליהנות מחווית שימוש נעימה ובטוחה, מומלץ להשתמש בפלאג אנאלי עם חומרי סיכה מבודדים באופן יסודי ואיכותי. חומרי הסיכה יסייעו להפחית את התחושות הכאב ולהקל על חדירה חלקה ונעימה.
2) כשאת משתמשת בפלאג, כדאי להתחיל בקיטור ולהתרגש באופן דרגתי. תוכלי להתחיל ברטט במהירות נמוכה ולהגביר את המהירות לפי הנוחות שלך. נסי לשלב גם תנודות סיבוביות עדינות כדי להגביר את התענוג המיני.
3) לאחר השימוש, יש לטהר את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי המין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים של הפלאג.
4) יש להסיר את הסוללות מהפלאג לאחר השימוש כדי לארך את חיי הסוללות ולמנוע נזקים למכשיר.
5) לפני שמחזירים את הפלאג לקופסא, יש לוודא שהוא יבש במלואו כדי למנוע חלודה או נזקים לחומר ה-PVC.
6) אנא שמרי על הפלאג במקום נקי ומוצל בין השימושים כדי למנוע ניזוק ולשמור על איכותו.
7) יש להימנע משימוש הפלאג אם יש לך פציעות או תסמינים של דלקת באזור המין.
8) חשוב לשים לב לסימני בזיקות או נזקים בפלאג ולהחליףו במידה ונדרש.
9) כשאת משתמשת בפלאג במשחקי זוגות, נסי לתת הוראות ברורות לשותף/ה שלך ולשלב את הצבעוניות והמגוון של הרטטים והתנודות.
10) זכרי, כל עורך יחיד וכל אחת מאתנו שונה, כך שגם עם הפלאג שלך חשוב להתרגש ולמצוא את המהירות והתנודות המתאימות לגוף שלך.

בסיכום, הפלאג אנאלי של Seven Creations הוא בחירה מעולה למתחילות בעלות צורה מתקדמת ורטטים משתנים. כדי ליהנות מחווית שימוש מיטבית, חשוב לשמור על ניקיון ותחזוקה תקינים של הפלאג. כמו כן, חשוב לשים לב לצרכים האישיים שלך ולהתאים את השימוש בפלאג לגוף ולתחושות שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי רוטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן