פלאג אנאלי רוטט רימינג שלט רחוק Bvibe Rimming Plug Peace and love

מידע נוסף

אורך כולל:15 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט / 6 מהירויות סיבוב

אביזר:פלאג אנאלי רימינג בעל שתי מנועים

קוטר צוואר:2.7 ס"מ

מותג:B-vibe

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:נטען עם כבל USB

עמידות במים:עמידות חלקית במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:12.3 ס"מ

799.00

Rimming Plug Peace and love – הינו פלאג ה- רימינג הטוב ביותר בעולם בגירסת Limited Edition מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe ובה יש מגוון ממיטב המוצרים ומייצרת לרוב החברות הטובות ביותר בעולם

תיאור

הפלאג Rimming Plug Peace and Love הוא פלאג רימינג אנאלי רוטט המוביל מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר במהדורה מיוחדת ומוגבלת ועשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר של יצרנית הפלאגים B-Vibe. עיצוב הפלאג בצורת קונוס מסייע בחדירה קלה ונעימה, והפנינים שבמרכז הפלאג מסתובבות ומבצעות רימינג נפלא בתוך הטבעת. הפלאג מציע 7 מצבי רטט שונים והפנינים מסתובבות ב 6 מהירויות סיבוב שונות, הכול בשליטה נוחה ידנית או באמצעות שלט אלחוטי עם טווח של עד 30 מטרים. הפלאג מגיע עם אריזה מהודרת וכולל מגוון אביזרים נוספים כמו תיק אחסון ונסיעות, מדריך למשחק אנאלי, סט מדבקת פלאג, סיכות כפתור, פוסטר במהדורה מיוחדת ושרוך מהדורה מיוחדת. הפלאג זכה בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה בשנת 2017 ו-2018.

בזמן השימוש בפלאג ובמוצרי המין בכלל, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולשמור על המוצר. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין ולהשתמש במטען USB לטעינה. חשוב להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר הניקוי, יש להניח את הפלאג להתייבש לפני החזרה לקופסא.
Rimming Plug Peace and Love הוא פלאג רימינג אנאלי ייחודי שמציע חווית נעימות ומרגשת. הפלאג עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומיוצר על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. עם צורת קונוס ופנינים מסתובבות, הפלאג מספק רימינג מהנה ומדהים.

הפלאג מציע שבעה מצבי רטט שונים ושישה מהירויות סיבוב לחוויה עוצמתית ומרהיבה. ניתן לשלוט במצבי הרטט והסיבוב באמצעות שלט רחוק שתמיד נוח לשימוש, גם במשחקי זוגות.

הפלאג מגיע עם אריזה מהודרת וסט מגוון של אביזרים ותוספות. סט הפלאג כולל את הפלאג עצמו עם השלט הרחוק, מדריך למשחק אנאלי, תיק אחסון ונסיעות, סט מדבקות לחיתוך, סיכות כפתור, פוסטר במהדורה מיוחדת ושרוך מיוחד. כמו כן, הפלאג מגיע עם מטען USB לטעינה נוחה ומהירה.

הפלאג Rimming Plug זכה בשנת 2017 ו-2018 בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה, מה שמעיד על איכותו וחדשנותו.

אחזקה ושימוש בפלאג פשוטים ונוחים. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש, ולשטוף את הפלאג במים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין לאחר השימוש. לאחר הניקוי, יש להתייבש את הפלאג טרם החזרתו לקופסא.

רוצים לקרוא עוד על רימינג? בקרו בכתבה שפורסמה ב-mako.

הפלאג Rimming Plug Peace and Love הוא הבחירה המושלמת עבור כל מי שרוצה לחוות חוויה אנאלית מהנה ומרהיבה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי רוטט רימינג שלט רחוק Bvibe Rimming Plug Peace and love”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן