מידע נוסף

מותג:Seven Creations

אביזר:פלאג אנאלי רוטט מתנפח

אורך כולל:11.5 ס"מ

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

סוללות:2 AA (כלול)

עשוי מ:Latex + ABS

440.00

פלאג מתנפח אוטומטי בלחיצת כפתור בעל 7 מצבי רטט איכותי של מותג אביזרי מין המוביל בעולם Seven Creations

המלאי אזל

תיאור

כתבנו שוב על פלאג אנאלי מתנפח מבית המותג Seven Creations בקוטר של 8 ס"מ. הפלאג מגיע עם 7 מצבי רטט שנשלטים באמצעות כפתורי הניפוח והרטט הנמצאים בבסיס השלט. הוא נותן למשתמש נוחות וקלות בשימוש ותפעול.

לשימוש במוצרי המין מומלץ להשתמש בחומרי סיכה בכדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף בעדינות את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. חשוב להימנע ממגע עם החלקים החשמליים בזמן הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני שמחזירים אותו לקופסא.
כאשר משתמשים בפלאג אנאלי מתנפח מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי המין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, מומלץ להניחו להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

מוצר זה מיוצר על ידי מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations והוא מצויד בפונקציה של רטט. פלאג המתנפח יכול להגיע עד לקוטר של 8 ס"מ ומגיע עם 7 מצבי רטט הנשלטים בלחיצת כפתורי הניפוח והרטט שבבסיס השלט. זה מקנה נוחות וקלות שימוש למשתמש.

סך הכל, מדובר במוצר פשוט ונח לשימוש, וקל לתפעול. אחריות המותג Seven Creations מבטיחה תקינות ואיכות בכל מוצר שהיא מייצרת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי רוטט מתנפח אוטומטי Seven Creations – Inflatable Plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן