מידע נוסף

מותג:You2toys

אביזר:פלאג אנאלי דק מתנפח

עשוי מ:לטקס

אורך כולל:כ- 52 ס"מ

אורך חדירה:כ- 7.6 ס"מ

קוטר התחלתי:כ-1.9 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

300.00

פלאג מתנפח איכותי של מותג אביזרי מין ההולנדי You2toys

תיאור

פלאג אנאלי מתנפח למתחילים ולמומחים, למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות!

הפלאג אנאלי מתנפת מבית חברת You2toys ההולנדית. הפלאג מצויד בקצה מחודד ובחומר רך וקטיפתי, המאפשרים לו להחליק בקלות רבה פנימה. תחתית הפלאג מונעת ממנו להחליק עמוק יותר. הפלאג ניתן לניפוח בעזרת משאבת כדור ידנית ושיחרור האוויר ממנו קל ובטוח בעזרת השסתום המצורף.

מידות הפלאג הן 52 ס"מ אורך, 7.6 ס"מ אורך חדירה ו-1.9 ס"מ קוטר.

לשימוש ותחזוקה המומלץ:
1) בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי להגביר את ההנאה.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף בזהירות את הפלאג במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

עבור תחזוקה ושימוש, מומלץ במיוחד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במוצרי המין כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשלוף את הסוללות ולשטוף בזהירות את הפלאג במים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים בזמן הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש לפני החזרה לקופסא.
מוצר זה, הפלאג אנאלי מתנפח, הוא אביזר מין מיוחד שמתאים למתחילים ולמומחים כאחד. עם הקצה המחודד והחומר הרך והקטיפתי, הפלאג האנאלי מספק חוויה נעימה ומרגיעה. החומר הרך מאפשר לפלאג להחליק בקלות רבה לתוך הנקבה, בעוד שתחתית הפלאג מונעת ממנו להחליק עמוק יותר. ניתן לנפח את הפלאג בעזרת משאבת הכדור הידנית שמצורפת למוצר, ושיחרור האוויר ממנו הוא קל ובטוח בעזרת השסתום המצורף גם הוא.

הפלאג האנאלי מתנפח מגיע באורך של 52 ס"מ ואורך חדירה של 7.6 ס"מ, וקוטר של 1.9 ס"מ. עם המידות האלו, הוא מתאים לשימוש גם למתחילים וגם למומחים.


כדי להבטיח את השימוש המרבי והרוחני ביותר מהפלאג האנאלי מתנפח, מומלץ לעטוף אותו בחומר סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. זה יכול להגביר את הנאה והתענוג שמקבלים מהמוצר. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי יעודי לאביזרי מין.

 

כדי לשמור על הפלאג האנאלי מתנפח במצב הטוב ביותר, יש לעבוד על האחזקה והשימוש הנכון שלו. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בעדינות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

 

 


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מתנפח למשחקים אנאליים You2toys – anal balloon”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן