פלאג אנאלי מסגסוגת אלומיניום ללא ניקל גודל Xr Brands – Plug S

מידע נוסף

עשוי מ:סגסוגת אלומיניום ללא ניקל

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

אורך חדירה:6.3 ס"מ

אורך כולל:8.9 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי

מותג:XR Brands

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

159.00

פלאג יוקרתי מסדרת Master Series מבית XR BRANDS האמריקאית

תיאור

פלאג אנאלי זה הינו פלאג בגודל קטן מסדרת Master Series מבית XR BRANDS האמריקאית. מדובר בפלאג איכותי וחדשני המיוצר מסגסוגת אלומיניום ללא ניקל ברמה הגבוהה ביותר. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב לחדירה קלה ונעימה. תחתיתו של הפלאג מאובזרת בידית משיכה מסיליקון לשימוש נוח.

הפלאג מתאים במיוחד למשחקי טמפרטורה, כאשר חימום או קירור הפלאג מוסיפים מימד נוסף לחווית המשחק האנאלית. בסיס הסיליקון המותאם אישית הופך את הפלאג לנוח מספיק עבור לבישה לטווח הארוך ומעניק תחושה חלקה בין הלחיים של הישבן.

לשמירה על סטריליות הפלאג, מומלץ לשטוף אותו בזהירות במים וסבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להעצים את התחושה ולהגיע להנאה מקסימלית מהמוצר.
פלאג אנאלי XR BRANDS הינו פלאג איכותי במיוחד מסדרת Master Series של המותג האמריקאי. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ומתרחב לחדירה קלה ונעימה. הוא עשוי מסגסוגת אלומיניום ללא ניקל ברמה הגבוהה ביותר, המבטיחה איכות ועמידות לאורך זמן.

הפלאג מגיע עם ידית משיכה מסיליקון המקנה נוחות ויכולת ניהול משחק אנאלי מושלם. הוא מותאם למשחקי טמפרטורה, מה שאומר שניתן לחממו או לקררו לפי העדפתכם ולהוסיף מימד נוסף לחווית המשחק.

קל לתחזק ולנקות את הפלאג. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המיועדים לשימוש במוצרי המין על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולשפר את התחושה במהלך השימוש. לאחר השימוש, מומלץ לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי המין, כדי לשמור על סטריליות המוצר.

לסיכום, פלאג אנאלי XR BRANDS הוא בחירה מעולה למשתמשים שמחפשים איכות, נוחות והתאמה אישית במשחק האנאלי. עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, הוא מספק חווית משחק מושלמת ומרתקת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מסגסוגת אלומיניום ללא ניקל גודל Xr Brands – Plug S”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן