פלאג אנאלי ממתכת עם אבן רוז קוורץ גודל Xr Brands – Gemstones Rose Quartz anal plug -M

מידע נוסף

מותג:XR Brands

אביזר:פלאג אנאלי

עשוי מ:מתכת

אורך כולל:8.1 ס"מ

אורך חדירה:6.3 ס"מ

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים בלבד

139.00

פלאג יוקרתי מסדרת Booty Spark מבית XR BRANDS האמריקאית

תיאור

חווי הרמוניה של דלת אחורית בחיסולה הייחודית של אבן החן של רוז קוורץ הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי המין. המרקם החלק והמשקל הכבד של הפלאג מספקים לי תחושות עמוקות של קשיות ונעימות, מה שמאפשר לי להתרכז באהבה ובתשוקה לעצמי או לאהוביי בצורה קלה ונעימה יותר. הפלאג עשוי מסגסוגת אלומיניום בטוחה לגוף, המתאימה לרוב חומרי הסיכה וקלה לניקוי. כמו כן, הצבע הוורוד והמראה המתכתי נותנים לפלאג מראה מרהיב ומפתה. אני ממליצה בחום על הפלאג הזה לכל מי שמחפש חווית מין משובחת ומלאת הרמוניה.
המוצר הזה הוא לא רק פשוט פלאג אנאלי, אלא חווית רמוניה עם הגוף שלך. בעזרת אבן החן המדהימה של רוז קוורץ, המוצר מעניק לך חוויה עוצמתית של אהבה עצמית ורומנטיקה. הרוז קוורץ הוורוד המפתה מביא לך טהר ופתיחות, מאפשר לך להתרכז בעצמך ולשחרר את האנרגיה הרומנטית שבתוכך. זהו אבן החן המושלמת להפעלת אהבה עצמית ולשיפור הזמן האישי שלך.

מבנה המוצר מעוצב בצורה חלקה וכבדה, מה שמאפשר לך ליהנות ממסה עמוקה וקשה יותר. המשקל הכבד מספק תחושה מופחתת של קשיות ומענה עמוק לכל מגע ודחיקה. זהו אבן החן האידיאלית לשימוש אישי או כצעצוע חימום להמשך כיף אנאלי עם אהובך.

המוצר עשוי מסגסוגת אלומיניום בטוחה לגוף, המקנה לו בטיחות וניקיון קלים. הסגסוגת גם תואמת לרוב חומרי הסיכה, מה שמאפשר לך להשתמש בצורה נוחה עם כל מוצרי הסיכה המועדפים עליך.

בנוסף, הפלאג האנאלי זה מושלם לשחק בטמפרטורה. כל שעליך לעשות הוא לחממו או לצננו בקערת מים כדי להוסיף עוד שכבה של תחושה לעזיבת הפלאג. זהו האבזור המושלם עבור משתמשי Butt Plug ותיקים שמחפשים דרך חדשה ומרגשת יותר לשחק.

כדי לשמור על המוצר במצב טוב ולהבטיח את האחזקה הנכונה שלו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. תחזיקו את המוצר במקום יבש ונקי עד השימוש הבא.

בתור הקפיצה הבאה בחוויה האינטימית שלך, אבן החן של רוז קוורץ על הבסיס של התחתית הזו תעזור לך לשחרר את האנרגיה הרומנטית ולגלות את האהבה העצמית וההתרגשות שבתוכך. תן לעצמך ולאהובך את המתנה הזו ותחוו את הרמוניה האמיתית של דלת האחורית.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת עם אבן רוז קוורץ גודל Xr Brands – Gemstones Rose Quartz anal plug -M”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן