פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 3.3 ס"מ עם זנב שועל חום – Plug With Foxtail

מידע נוסף

אורך כולל:7.7 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל חום

מותג:Fetish

קוטר מירבי:3.3 ס"מ

269.00

פלאג אנאלי ממתכת עם זנב שועל חום למשחקי חיות ומשחקים אנאליים בחדר המיטות.

תיאור

פלאג אנאלי באורך כולל של כ-7.7 ס"מ ובקוטר מירבי של כ-3.3 ס"מ העשוי ממתכת עם זנב שועל בגוון חום מפואר דמוי פרווה הוא מוצר מושלם למשחקי חיות (PET PLAY) ולמשחקי השפלות. הפלאג מעניק חוויה חדשה ומרתקת לאנשים המעוניינים לחיות את חוויית הפרווה והחיות בצורה מותאמת ומלאת אינטימיות. עם זנבו המפואר והגמיש, הפלאג משדרג את הדמות החיותית שלך ומאפשר לך להתחבר לצד הברברי והחיותי שבך.

הפלאג מעוצב בצורה ארגונומית ומותאמת לשימוש נוח ובטוח. המתכת המוצקה מבטיחה אורך חיים ארוך ועמידות גבוהה, והזנב המפואר מעניק לך תחושה של איכות ויוקרה. הפלאג מתאים לשימוש עם תחפושות והלבשה מיוחדת למשחקי חיות, או כפריט מרכזי בסצנת השפלות והשליטה.

אם אתה מחפש משהו מעורר השראה ומרתק לחיים האינטימיים שלך, פלאג זה הוא הבחירה המושלמת עבורך. תרגיש את הפרווה המפוארת והחוויה החדשה שהוא מציע, ותגלה גם את הצד החיותי והמותאם אישית בתוכך. תנסה את הפלאג ותבין למה הוא נחשב למוצר מושלם למשחקי חיות והשפלות.
פלאג אנאלי באורך כולל של כ-7.7 ס"מ ובקוטר מירבי של כ-3.3 ס"מ הוא מוצר מיוחד שעשוי ממתכת ומגוון בגוון חום מפואר דמוי פרווה. הפלאג הזה הוא לא רק פשוט ונעים לשימוש, אלא גם מעניק למשתמש חווית משחק מושלמת במשחקי חיות והשפלות.

בעזרת הפלאג הזה, ניתן לעצב ולשדרג את חווית המשחק בצורה מושלמת. הזנב המותאם בצורה דמוית הוא פרט ייחודי המקנה מראה חיותי ומושך. עם הפלאג הזה, אפשר להתחיל לטייל בעולם החיות ולחוות את החוויה כמו חיה אמיתית.

משחקי השפלות ומשחקי חיות (PET PLAY) הם פופולריים ונפוצים בקרב אנשים שטועים בקטגוריה הזו. בעזרת הפלאג הזה, ניתן להתמקם בתוך הדמות החיה שבחרנו ולהתחיל לשחק לפי התפקיד המבוקש. הפלאג מותאם לשימוש טוב ונוח, ומעניק תחושה של אמיתות ושליטה מוחלטת על החוויה.

בסיכום, פלאג אנאלי זה בחירה מושלמת למשחקי חיות והשפלות. הפלאג בעל מראה חיותי ומפואר דמוי פרווה, ומעניק תחושה של שליטה מוחלטת ואמיתות בחוויה. הפלאג מיוצר ממתכת איכותית ונוחה לשימוש, והוא מותאם במיוחד לצרכים של משחקי חיות והשפלות. אם אתה מחפש מוצר איכותי ומרהיב לחווית המשחק שלך, הפלאג הזה הוא הבחירה המושלמת עבורך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי ממתכת בקוטר 3.3 ס"מ עם זנב שועל חום – Plug With Foxtail”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן