מידע נוסף

מותג:After Dark

אביזר:פלאג אנאלי

אורך כולל:7 ס"מ

אורך חדירה:6.2 ס"מ

קוטר מירבי:3.8 ס"מ

עשוי מ:אלומניום

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

120.00

פלאג יוקרתי מאלומניום מסדרת Diamond מבית Afterdark הספרדית.

תיאור

פאן סקס מציגים את הפלאג האנאלי המושלם למתחילות. הפלאג עשוי מאלומיניום איכותי ומעוטר בדמוי יהלום שקוף לניראות יוקרתית. בעל תחתית נוחה ומרפסת קטנה, הפלאג מתאים לפעילות אינטימית ונעימה.

כדי להבטיח חווית שימוש מירבית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יסייע להעצמת התחושה ולהגעה להנאה מרבית. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי יעיל לאביזרי מין. יש להתיז על הפלאג ולשטוף בזהירות, ולאחר מכן להניחו להתייבש לפני החזרה לקופסא.

הפלאג האנאלי של פאן סקס הוא בצורת קונוס ומתרחב באופן הדרגתי, מה שהופך את החדירה לקלה ונעימה. הפלאג מיועד למתחילות שרוצות לחדור לעולם האנאלי בצורה נחמדה ומרגשת.

מוצר זה מותאם לניקיון קל ופשוט, ויכול להיות שומר בקלות ונוחות בקופסא המקורית שלו. עם טיפוח נכון ושימור יסודי, הפלאג יכול להחזיק לאורך זמן ולאפשר תענוגות רבות בעתיד.
למרות שנושא זה עשוי להיות פולמי ומעורר תגובות שונות, פלאגי האנאלי הם אביזר חשוב ופופולרי בעולם הסקס. הם מתאימים למתחילות בתחום ומספקים חוויה נעימה ובטוחה לשיפור התענוג המיני.

פלאגי האנאלי המוצעים על ידי פאן סקס מיוצרים מאלומיניום, חומר המכיל מאפיינים אנטי-אלרגניים וחומרים איכותיים נוספים. הפלאג מעוצב בצורת קונוס ונפחו מתרחב באופן הדרגתי, מאפשר חדירה קלה ונעימה למתחילות ומשתמשות מנוסות כאחד.

הפלאג מגוון בגדלים וצורות, מה שמאפשר לכל אחד למצוא את הפלאג המתאים לו. בנוסף, הפלאג מגיע עם תחתית, המונעת חדירה עמוקה ושומרת על בטיחות המשתמש. בדמיון ליהלום קטן ושקוף המובנה בתחתית הפלאג, המוצר נראה יוקרתי ומוסיף ערך ויופי לחוויה.

לשמירה על הפלאג לאורך זמן ולמניעת התקלקלותו, חשוב לעקוב אחרי ההוראות הבאות:
1) מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים במהלך השימוש, כדי להגיע להנאה מקסימלית ולהחזיק בתחושה נוספת של תענוג.
2) לאחר השימוש, יש לשטוף בזהירות את הפלאג באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. מומלץ לא להשתמש בחומרי ניקוי המכילים אלכוהול או חומרים כימיים חזקים.
3) לאחר השטיפה, יש להניח את הפלאג על מגבת נקייה ולהשאירו ליבוש מוחלט לפני החזרתו לקופסא.

מקווים שפלאגי האנאלי של פאן סקס יעניקו לכם חוויה מינית מהנה ומרגשת. כמו כן, אנחנו מזכירים לכם להשתמש במוצרים אלו באחריות ובצורה בטוחה ונכונה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מאלומניום בגודל קטן Afterdark – Diamond White”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן