פלאג אנאלי למתחילים/ות עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד Bvibe – Novice

מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי רוטט

מצבים לבחירה:15 מצבי רטט

אורך כולל:8.5 ס"מ

אורך חדירה:7 ס"מ

קוטר מירבי:2.5 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

סוללות:נטען עם כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

429.00

Novice – הינו פלאג עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe

תיאור

Novice Plug הינו פלאג אנאלי ייחודי בעולם המוביל מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר ונעשה באיכות מעולה על ידי יצרנית הפלאגים המוכרת B-Vibe. הפלאג מותאם במיוחד לחדירה קלה ונעימה בזכות צורתו הקונית וההרחבה הדרגתית שלו. חלקו התחתון של הפלאג מכיל ביצת רטט עוצמתית המספקת 15 מצבי רטט ומהירויות שונות. בנוסף, הפלאג מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר שליטה נוחה ופשוטה במצבי הרטט.

הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת. המוצרים של B-Vibe הוכרו בעשור האחרון כמוצרים חדשניים ומהפכניים בעולם האינטימיות, וזכו בפרס Adultex היוקרתי כמוצר החדשני של השנה בשנת 2017 ושוב בשנת 2018.

בכדי לשמור על הפלאג ולהבטיח את השימוש הטוב ביותר, חשוב להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לנקות את הפלאג בזהירות בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים ולהשאיר את הפלאג להתייבש לפני שמירתו בקופסא.
Novice Plug הוא פלאג אנאלי מיוחד המבצע מהפכה בתחום הפלאגים האנאליים. הפלאג עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר ופותח על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. הוא מתאים למתחילים ומתרחב באופן הדרגתי לחדירה נוחה ונעימה. בקצה הפלאג ישנה ביצת רטט עוצמתית במיוחד המפיקה 15 מצבי רטט ומהירויות שונות. ניתן לשלוט על הרטטים באמצעות שלט אלחוטי המצורף, כך שניתן ליהנות מחוויה אישית או לשחק במשחקי זוגות.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען, והוא זכה בפרס Adultex היוקרתי כמוצר החדשני של השנה בשנת 2017 ו-2018.

על מנת לשמור על הפלאג ולהבטיח שימוש בטוח ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש ולנקות את הפלאג בזהירות לאחר השימוש. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשתיב את הפלאג עד שייבש טרם החזרתו לקופסא.

אז מהרו לקנות את ה-Novice Plug של B-Vibe ותחוו חווית גאונות בתחום הפלאגים האנאליים!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי למתחילים/ות עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד Bvibe – Novice”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן