פלאג אנאלי למתחילים/ות עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד Bvibe – Novice

479.00

Novice – הינו פלאג עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe

תיאור

Novice Plug הינו פלאג אנאלי ייחודי בעולם המוביל מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ועשוי על ידי יצרנית הפלאגים הטובה ביותר בעולם, B-Vibe. בעל צורת קונוס, הפלאג מתרחב באופן הדרגתי, מאפשר חדירה נוחה ונעימה. בקצהו התחתון של הפלאג, מוצבת לה ביצת רטט עוצמתית מאוד המפיקה 15 מצבי רטט ומהירויות שונות. בנוסף, הפלאג מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר שליטה נוחה במצבי הרטט.

הפלאג מסוגל להחזיק טעינה לאורך זמן ומגיע באריזה מהודרת. המוצר זכה בפרס Adultex כמוצר החדשני של השנה בשנת 2017 וגם בשנת 2018.

כדי לשמור על הפלאג ולהבטיח את השימוש הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות בעזרת מים וסבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים בזמן הניקוי. לאחר מכן, יש לתת לפלאג להתייבש לפני המשך שימוש או החזרה לקופסא.
הפלאג Novice Plug הוא מוצר מהפכני בתחום הפלאגים האנאליים. הוא עשוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ומגיע מהיצרנית המובילה B-Vibe. הפלאג מתפשט באופן הדרגתי ומציע חווית חדירה קלה ונעימה. בקצהו של הפלאג נמצאת ביצת רטט עוצמתית המפיקה 15 מצבי רטט ומהירויות שונות. השליטה נעשית באמצעות שלט אלחוטי מצורף, המאפשר שליטה נוחה יותר, בודדית או במשחקי זוגות.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען, והוא הזכיר בשנת 2017 ובשנת 2018 את פרס Adultex כמוצר החדשני של השנה.

כדי לשמור על הפלאג במצב הטוב ביותר, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים ולנקות את הפלאג בזהירות לאחר השימוש, ולהשתמש בחומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש לתת לפלאג להתייבש לפני החזרתו לקופסא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי למתחילים/ות עם שלט רחוק בעל מנוע רטט חזק במיוחד Bvibe – Novice”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן