מידע נוסף

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:2 ס"מ

אורך חדירה:6.2 ס"מ

אורך כולל:7.5 ס"מ

אביזר:פלאג אנאלי

מותג:Hustler Toys

129.00

פלאג אנאלי איכותי 7.5 ס"מ מסיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Hustler Toys.

תיאור

פלאג אנאלי למתחילות בגודל בינוני 7.5 ס"מ הינו חלק מסדרת המוצרים "All About Anal" של חברת היצרנית האמריקאית Hustler Toys. הפלאג עשוי סיליקון ומעוצב בצורת קונוס, המאפשרת לכם לחוות חדירה אנאלית נעימה וקלה. בנוסף, הפלאג מגיע עם טקסטורת סיליקון חלקה ונעימה למגע.
הפלאג אנאלי מסדרת All About Anal של חברת Hustler Toys הוא אביזר מין ייחודי המיועד למתחילות בתחום החדירה האנאלית. בעל גודל בינוני של 7.5 ס"מ, הפלאג עשוי מסיליקון איכותי המספק חוויה נעימה ונוחה.

הפלאג מעוצב בצורת קונוס שמאפשרת לך להתנסות בחדירה אנאלית בצורה קלה ומהנה. המרקם הסיליקוני החלק והנעים של הפלאג מבטיחים חוויה חלקה ואיכותית, ומסייעים בכניסה והתפשטות הפלאג בצורה נוחה ובטוחה.

בחרתי להמליץ על פלאג זה מסידרת All About Anal כי הוא מיועד במיוחד למתחילות בתחום החדירה האנאלית. הגודל הבינוני והמרקם החלק והנעים הם מאפיינים שיעזרו לך להתחיל בחדירה האנאלית בצורה נוחה ומהנה. הפלאג עשוי מסיליקון איכותי המבטיח חוויה נעימה ואיכותית.

בסיכום, אם את מתחילה בתחום החדירה האנאלית ומחפשת אביזר ידידותי למתחילות, אני ממליצה בחום על פלאג האנאלי מסידרת All About Anal של Hustler Toys. עם הפלאג הזה, תוכלי לחוות חדירה אנאלית בצורה נוחה, נעימה ובטוחה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי מסיליקון 7.5 ס"מ Hustler Toys – All About Anal”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן