מידע נוסף

מותג:Hustler Toys

אביזר:פלאג אנאלי

אורך כולל:15 ס"מ

אורך חדירה:8 ס"מ

קוטר מירבי:6 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמיד במים

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

150.00

פלאג אנאלי איכותי 15 ס"מ מסיליקון מבית יצרנית אביזרי המין המובילה Hustler Toys.

תיאור

פלאג אנאלי בגודל של 15 ס"מ הוא המוצר המושלם לחווית הנאה אנאלית. הפלאג, שמגיע מהמותג המוביל Hustler Toys, עשוי סיליקון רך ונעים למגע. בעזרת הצורה החדישה שלו והמרקם החלק, הוא מאפשר חדירה אנאלית קלה ונעימה. הקוטר המקסימלי של הפלאג הוא 6 ס"מ, מה שהופך אותו למתאים מאוד למנוסות בתחום. הפלאג מיועד להעניש ולהעניש את המשתמשים בגוון עינוג אנאלי מרהיב. עם הפלאג האנאלי המושלם הזה, תוכלו להתרגש, לפרוץ גבולות ולחוות חוויה מושלמת בעירום הפנים. הכיף האנאלי מחכה לכם!
פלאג אנאלי בגודל של 15 ס"מ עשוי סיליקון מסדרת All About Anal מבית יצרנית אביזרי המין האמריקאית Hustler Toys הוא פלאג מעוצב בצורת קונוס ובעל מרקם סיליקוני נעים וחלק. המטרה שלו היא לאפשר לך להתנסות בחדירה אנאלית בצורה הקלה והנעימה ביותר. הפלאג מגיע עם קוטר מקסימלי של 6 ס"מ, המתאים למנוסות בעינוג ובחוויה האנאלית.

פלאגים אנאליים הם אביזרים שנועדו להעניק תענוג והתרגשות במהלך חווית האנאלית. הם פופולריים במיוחד בקרב מי שמחפשים להתרגש ולחדור לעולם האנאלי בצורה נעימה ובטוחה.

הפלאג המוצג בתמונה הוא דוגמה לפלאג איכותי ומעוצב שמציע חוויה אנאלית מרהיבה. הוא עשוי מסיליקון איכותי המספק רכות ונוחות במהלך השימוש. המרקם החלק והנעים של הפלאג מסייע בהכנסה ובהסרה הנוחה והקלה. קוטרו המקסימלי של 6 ס"מ מספק גודל מתאים למנוסות המעוניינות לחדור לעולם האנאלי ולטפל בהתרגשות מותאמת אישית.

אז אם את מחפשת פלאג אנאלי איכותי ומעוצב שיאפשר לך לחוות חווית אנאל מדהימה, הפלאג המצורף הוא בחירה מצוינת. הוא נותן לך את התחושה הנכונה והמהנה ביותר ומספק חוויה פרטית ומרגשת. כך שתוכלי לחדור לעולם האנאלי בשלווה ובביטחון.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי גדול מסיליקון”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן