פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 4 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug

מידע נוסף

מותג:B-Vibe

אביזר:פלאג אנאלי

מצבי רטט:15 מצבי רטט | 6 עוצמות רטט

עשוי מ:סיליקון

אורך כולל:10.5 ס"מ

אורך חדירה:9.8 ס"מ

קוטר מירבי:4 ס"מ

טעינה:באמצעות כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

620.00

jewel – הינו פלאג עם דמוי יהלום בתחתית לנראות אקסקלוסיבית מבית יצרנית הפלאגים האמריקאית B-Vibe

תיאור

במאמר זה נדבך פלאג אנאלי רוטט וחדשני מסדרת Jewel של היצרן המוביל B-Vibe. הפלאג מצויד בטכנולוגיית רטט מתקדמת ומגוון עוצמות רטט המספקות חוויה מרהיבה ומהנה. בנוסף, הפלאג עשוי מסיליקון איכותי ברמה הגבוהה ביותר, המבטיח נוחות ובטיחות בשימוש. הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטען לשימוש נוח ופשוט.

בשביל להבטיח חוויה מקסימלית בשימוש בפלאג, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, אשר יגבירו את ההנאה ויאריכו את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי מיועד לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר השטיפה, יש להניח את הפלאג להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

הפלאג האנאלי הרוטט מסדרת Jewel הוא מוצר איכותי וחדשני שמבטיח חוויה איכותית ומהנה ביותר. עם טכנולוגיית הרטט המתקדמת והעיצוב האלגנטי, הפלאג מתאים למתחילים ולמנוסים כאחד. הוא מתאים לשימוש עצמי או בשותפות, ומעניק אורגזמות חושניות מדהימות. עם 15 מצבי רטט ו-6 עוצמות שונות, תוכלו להתאים את החוויה לפי הצרכים והרצונות שלכם.

אז למה אתם מחכים? התפנקו בפלאג אנאלי רוטט וחדשני מסדרת Jewel ותיהנו מחוויה מרהיבה ומהנה ביותר!
הפלאג האנאלי הרוטט והחדשני מסדרת Jewel הוא מוצר מהפיכה בתחום הפלאגים האנאליים. הוא מיוצר על ידי B-Vibe, היצרנית המובילה בתחום, ומיוצר באיכות סיליקון גבוהה ביותר.

הפלאג עוצב בצורת קונוס ובקוטר מקסימלי של כ-4 ס"מ. הוא מתרחב באופן הדרגתי לחדירה נוחה ונעימה. הפלאג מציע 15 מצבי רטט ו 6 עוצמות שונות הניתנות לשליטה באמצעות כפתור ההפעלה. זה מאפשר לך ליהנות מחוויה עוצמתית וחושנית עם אורגזמות מרהיבות.

הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת המבטיחה תפאורה יוקרתית ושמירה מושלמת על המוצר. כדי לשמור על הפלאג ולהבטיח שימוש ממושך ובטוח, יש כמה כללים חשובים ללקוחות:

1) מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים במהלך השימוש כדי להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה. זה יקנה לך חוויה מרהיבה ונעימה.

2) לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות עם מים ומעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.

בכך תוכל לשמור על הפלאג במצב מצוין ולהבטיח שימוש נוח ובטוח במוצר לאורך זמן.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בקוטר מקסימלי של 4 ס"מ עם שלט רחוק Bvibe – vibrating jewel plug”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן