פלאג אנאלי בעיצוב ספירלי רוטט למתחילות עם 7 מצבי רטט

119.00

פלאג אנאלי רוטט למתחילות בעיצוב ספירלי

תיאור

פלאג אנאלי למתחילות עשוי סיליקון המגיע עם ביצת רטט המפיקה 7 מצבי רטט שונים. הפלאג מעוצב בקוטר המתרחב בצורה ספירלית, מה שמאפשר חדירה קלה ונעימה עד לקוטר של 3.3 ס"מ.

כאשר משתמשים במוצרי המין, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שמבוססים על מים. זה מבטיח הנאה מקסימלית ומחזק את התחושה ככל שניתן.

שימוש נכון ותחזוקה יכולים להבטיח שימוש מוצלח ומרגש של הפלאג האנאלי לאורך זמן.
פלאג אנאלי למתחילות הוא מוצר שעשוי סיליקון וכולל ביצת רטט המספקת 7 מצבי רטט שונים. הפלאג מצויד בקוטר המתרחב בצורה ספירלית, המאפשר חדירה נוחה ונעימה בעד לקוטר של 3.3 ס"מ.

על מנת להבטיח את השימוש הטוב ביותר וליהנות מהמוצר לחלוטין, מומלץ בחום להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יסייע להגיע להנאה מקסימלית ולחזק את התחושה עד כמה שניתן.

בזמן השימוש במוצרים המיניים, חשוב לציית להנחיות השימוש המצוינות באריזה ולא להשתמש במוצר לאורך זמן ארוך מידי. גם תחזוקה נכונה של המוצר תבטיח את תפקודו המלא במהלך השימוש.

שימוש נכון ואחזקה תקינה של פלאג אנאלי למתחילות יסייעו לך ליהנות מחווית מינית מרהיבה ובטוחה. זכרי תמיד לנקות את המוצר כראוי לפני ואחרי השימוש ולאחסן אותו במקום יבש ומוצל.

כמו כן, חשוב לקרוא את ההתוויות וההגבלות של המוצר לפי ההוראות של היצרן. אם תעקוב אחרי ההנחיות הללו ותשמור על תנאי השימוש, תוכלי ליהנות משימוש בטוח ומהנה של הפלאג אנאלי למתחילות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בעיצוב ספירלי רוטט למתחילות עם 7 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן