מידע נוסף

אביזר:פלאג אנאלי

עשוי מ:מתכת

צבע:צבעוני מולטי קולור

אורך כולל: כ- 7 ס"מ

אורך חדירה:כ- 5.8 ס"מ

רוטר מירבי:כ- 2.7 ס"מ

עמידות למים:עמיד למים

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה בסיס מים

110.00

פלאג אנאלי ממתכת עם תחתית יהלום צבעוני מאובזר לניראות יוקרתית.

תיאור

פלאג אנאלי צבעוני ממתכת המעניק ניגודיות ויוקרה לחווית השימוש. הפלאג מעוצב בצורת יהלום ומגיע עם תחתית בצורת יהלום מדמוי לתמורה יוקרתית. הפלאג בצורת קונוס, המתרחב באופן הדרגתי, מספק חדירה קלה ונעימה לשימוש המיני.

בכדי לשמור על תחושת הנעימות במהלך השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים. זה יסייע לך להגיע להנאה מרבית ולחזק את התחושות שלך. לאחר השימוש, עליך לשטוף את הפלאג בזהירות באמצעות מים ומעט סבון או חומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להתיז על הפלאג ולעסות ברכות עד שהוא מתייבש לחלוטין. אחרי כך, יש להחזיר את הפלאג לקופסא כדי שיישמר במצב הטוב ביותר.
3) יש לשמור את הפלאג במקום יבש ומוצל בכדי למנוע נזקים ותחמודים לחומרי העיצוב שבו. ניתן להשתמש בתיק אחסון מיוחד או לשמור אותו בתוך קופסת המוצרים המקורית.
4) מומלץ לא לפחות מפעם בשלושה חודשים לבדוק את מצב הפלאג ולוודא שאין חלקים פגומים או מתים. במקרה של נזקים, יש להחליף את הפלאג כדי להבטיח שימוש בטוח ונעים.
5) יש להימנע משימוש בפלאג אם יש תסמין של נזק או תקלה במכשיר. יש לפנות אל טכנאי מוסמך או ליצור קשר עם היבואן על מנת לקבל הוראות נוספות וסיוע.
6) הפלאג אינו מתאים לשימוש תחת מים או במקומות רטובים. יש להימנע ממגע עם נוזלים כדי למנוע נזקים ותקלות בפלאג.
7) יש להימנע מהשפעת חום יתר על המותר על הפלאג. יש לשמור על טווח הטמפרטורות המותר באופן שוטף על מנת למנוע פגיעה בחומרי העיצוב שבפלאג.
8) יש להימנע משימוש בפלאג עם חומרי סיכה או תחפושות מתכווננות, כדי למנוע נזקים ותקלות בפלאג ובחומרי העיצוב שבו.
כתיבת המאמר נעשתה על פי הניסיון והמומחיות של הגורם המחבר. אין לראות במאמר זה המלצה רפואית או ייעוץ בנושא. השימוש במוצר ובפלאג עשוי להיות על אחריות המשתמש בלבד.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בעיצוב מולטיקולור גודל S למתחילות”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן