פלאג אנאלי בעיצוב יהלום רוטט למתחילות עם 7 מצבי רטט

מידע נוסף

אביזר:פלאג אנאלי

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים בתקן IPX7

עשוי מ:סיליקון

קוטר מירבי:3.2 ס"מ

119.00

פלאג אנאלי רוטט למתחילות בעיצוב יהלום

תיאור

פלאג אנאלי למתחילות הוא מוצר מעולה העשוי מסיליקון. הפלאג מכיל ביצת רטט המאפשרת שבעה מצבי רטט שונים. מבנה הפלאג מורחב בצורה מיוחדת בקוטר של 3.2 ס"מ ומעוצב בצורה של יהלום כדי לאפשר חדירה קלה ונעימה.

השימוש בפלאג האנאלי דורש אחזקה ושימור נכונים. למען הנאה מקסימלית ושיפור התחושה, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יעזור להגביר את ההנאה ולחזק את התחושה במהלך השימוש. יש לקחת בחשבון שהשימוש במוצרים מיניים יכול להיות מאתגר ולכן חשוב להשתמש בציוד המתאים ולהתחשב בטיפול ובטיפוח מתאימים.
הפלאג אנאלי למתחילות הוא מוצר חדשני ומהפכני בתחום התענוג המיני. הפלאג מיוצר מסיליקון איכותי המספק רכות וגמישות מרביות עבור חווית השימוש הכי מפתיעה ומהנה.

הפלאג מגוון בסגנונות רטט שונים, כולל 7 מצבי רטט המתאימים לכל טעם ורצון. מצבי הרטט השונים מציעים תחושות וחוויות שונות, מהנות ומשגעות, מה שמאפשר לך למצוא את הסגנון הכי מתאים לך ולהתאים את החוויה לכל רגע ולכל מצב.

הפלאג בנוי בצורה ייחודית, עם ביצת רטט שמפיקה רעש רטט איכותי ועוצמתי. הביצה מעניקה למתחילות חוויה מרגשת ומפתיעה, המעוררת את כל האיזון הפנימי והתעוררות החושים.

הפלאג מעוצב עם קוטר מתרחב בצורה חדירה קלה ונעימה. המבנה הייחודי הבעל יהלום מעניק לחווית השימוש מראה יוקרתי ומפתיע, כאשר החדירה מתבצעת בצורה חלקה ומהנה ללא כל תחושת תקיעה או כאב.

כדי לשמור על הפלאג ולהבטיח את שימושו הארוך טווח, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה איכותיים שהינם על בסיס מים. החומרים הללו מסייעים להגברת החוויה, מגבירים את התחושה ומבטיחים שתוכלו ליהנות מהפלאג בצורה מיטבית ולהנות מכל רגע במיטה.

אז תרגישו חופשיות לנסות את הפלאג אנאלי למתחילות ולהשתמש בו במהלך חווית השימוש המיוחדת והמרגשת הזו. הפלאג מבטיח לכן חוויה ייחודית ומהנה, שמעניקה תחושות של רוגע, תענוג והתרגשות. כל נשימה, כל מגע וכל רגע יהפכו לחוויה עוצרת נשימה עם הפלאג אנאלי למתחילות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בעיצוב יהלום רוטט למתחילות עם 7 מצבי רטט”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן