פלאג אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 3 מנועי רטט חזקים במיוחד Bvibe – Trio

מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי רוטט

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט / 6 מהירויות סיבוב

אורך כולל:11 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

סוללות:נטען עם כבל USB

629.00

Trio – הינו פלאג בעל 3 מנועי רטט ו מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe

תיאור

Trio Plug – הפלאג האנאלי האיכותי ביותר בעולם

Trio Plug הוא הפלאג האנאלי היחיד והייחודי במינו, שמציע לך חווית עוצמה ותענוג בלתי רגילה. בנוי מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר, ועשוי על ידי היצרנית המובילה B-Vibe, Trio Plug מתאים למי שמחפש פלאג איכותי ומתקדם.

הפלאג מעוצב בצורת קונוס, המאפשר חדירה קלה ונעימה. בנוסף, באורך הפלאג מוצבים שלושה מצבי רטט עוצמתיים, המגוונים ב-8 מהירויות ו-9 מצבים שונים. כל המצבים ניתנים לשליטה בקלות באמצעות השלט האלחוטי המצורף. זה מאפשר לך להתענג על חוויה אישית או במשחקי זוגות.

Trio Plug מגיע באריזה מהודרת ונטענת, ובהודות לאיכותו המעולה זכה בפרס Adultex כמוצר החדשנות של השנה בשנת 2017 ו-2018.

כדי לשמור על הפלאג ולהאריך את חייו, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בזמן השימוש. לאחר השימוש, יש להסיר את הסוללות ולשטוף את הפלאג במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי. לאחר מכן, יש להשאיר את הפלאג לייבש בטרם החזרתו לקופסא.
אחזקה ושימוש:

כדי להבטיח את שימוש הפלאג Trio Plug בצורה נכונה ומרוכזת, יש להתחיל בשטיפת הפלאג עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש לרחוץ את הפלאג בזהירות ולהימנע ממגע עם החלקים החשמליים. לאחר השטיפה, יש למתוח את הפלאג ולהניחו להתייבש בטרם החזרתו לקופסא. כל השלבים הללו מסייעים להבטיח שימוש נקי ובטוח על ידי מניעת חיווי חיובי עם חלקים חשמליים ומגנים על אורך חיי הפלאג.

להבדיל מפלאגים אנאליים אחרים, הפלאג Trio Plug מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר שליטה נוחה ופשוטה על המצבי רטט השונים. ניתן להשתמש בשלט גם במשחקי זוגות ולהתנהל בינתיים על ידי הפתעות ושליטה מרחוק. המגוון הרחב של מצבי הרטט והמהירויות מאפשרים לך להתאים את החוויה על פי העדפותיך האישיות, מאפשרים לך לחוות ענוג עם הפלאג בדיוק כפי שתרצה.

המראה האלגנטי והארגונומי של הפלאג Trio Plug נוצר במיוחד על מנת למסור את ההנאה המרובה שהפלאג מציע. הפלאג עשוי סיליקון ברמה הגבוהה ביותר, המבטיח שימוש נעים ונוח לאורך זמן. הצורה המוקדמת של הפלאג מקלה על חדירה רכה ונעימה, וההרחבה הדרגתית מאפשרת תחושה נוספת של מלאות ופנינג.

הפלאג Trio Plug מגיע עם אריזה מהודרת ומעוצבת, המתאימה לשמירה על הפלאג והשלט בצורה בטוחה ומוגנת. האריזה מאפשרת גם אחסון נוסף לכבל הטעינה המצורף לפלאג, כך שתמיד תהיה לך את האביזרים שצריך במצב מוכן וזמין.

עם זכייתם בפרס Adultex היוקרתי כמוצר החדשני של השנה בשנת 2017 ושוב בשנת 2018, bVibe הוכחה כחברה המובילה בתחום הפלאגים האנאליים. הפלאג Trio Plug מהווה דוגמה מובהקת לחדשנות ואיכות ברמה הכי גבוהה בתעשיית הפלאגים האנאליים, ומספק חוויה יוצאת דופן ומרהיבה.


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 3 מנועי רטט חזקים במיוחד Bvibe – Trio”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן