פלאג אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 3 מנועי רטט חזקים במיוחד Bvibe – Trio

מידע נוסף

מותג:B-vibe

אביזר:פלאג אנאלי רוטט

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט / 6 מהירויות סיבוב

אורך כולל:11 ס"מ

אורך חדירה:10 ס"מ

קוטר מירבי:3 ס"מ

עשוי מ:סיליקון רפואי

עמידות במים:עמידות חלקית במים

סוללות:נטען עם כבל USB

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

629.00

Trio – הינו פלאג בעל 3 מנועי רטט ו מבית יצרנית הפלאגים המובילה B-Vibe

תיאור

Trio Plug הינו פלאג אנאלי ייחודי בעולם המוביל מהפיכה בעולם הפלאגים האנאליים. הפלאג מיוצר מסיליקון ברמה הגבוהה ביותר ועשוי על ידי היצרנית המובילה B-Vibe. הפלאג מתאים לחדירה נוחה ונעימה בצורתו הקונוסית המתרחבת באופן הדרגתי.

הפלאג מגיע עם שלושה מצבי רטט עוצמתיים שמפיקים 8 מהירויות ו-9 מצבי רטט שונים לחוויה מרתקת. ניתן לשלוט ברטטים ובמהירויות באמצעות שלט אלחוטי המצורף לפלאג, המאפשר שליטה נוחה יותר בשימוש יחד או במשחקי זוגות.

הפלאג נטען ומגיע באריזה מהודרת. בנוסף, חברת bVibe זכתה בפרס Adultex בשנת 2017 ו-2018 כמוצר החדשני של השנה.

אחזקה ושימוש:
– בזמן השימוש מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה.
– לאחר השימוש, יש לשטוף את הפלאג בזהירות באמצעות מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להימנע ממגע עם החלקים החשמליים. לאחר הניקוי, יש להשתמש במגבת נקייה ולהשאיר את הפלאג להתייבש לפני ההחזרה לקופסא.
הפלאג Trio Plug הוא אחד מהפלאגים האנאליים המתקדמים והייחודיים ביותר בשוק היום. מי שמחפש חווית תענוג מורחבת וחדשנית בתחום האנאלי, ימצא את כל מה שהוא צריך בפלאג זה.

הפלאג עשוי מסיליקון איכותי במיוחד, המספק רךות וגמישות ייחודיות. הצורה המיוחדת של הפלאג, בצורת קונוס עם מרחב מתרחב, מאפשרת חדירה נעימה וקלה לכל משתמש.

הפלאג מגוון ב-8 מהירויות ו-9 מצבי רטט שונים, המאפשרים למשתמש להתאים את החוויה האישית לפי העדפותיו. כל המצבים ניתנים לשליטה נוחה ומדויקת באמצעות שלט אלחוטי המצורף לפלאג. בזכות כך, הפלאג מתאים גם לשחקן יחיד וגם למשחקי זוג.

הפלאג מגיע באריזה מהודרת ונטענת. בנוסף, חשיבות רבה ניתנה לאחזקה ושימוש נכון של הפלאג. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים לתחושה מקסימלית ולשטוף את הפלאג במים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין. יש להמנע ממגע עם החלקים החשמליים במהלך הניקוי ולהשתיך את הפלאג לפני השימוש הבא.

בקיצור, הפלאג Trio Plug מציע חוויה ייחודית ומותאמת אישית ביותר. בעל עיצוב מודרני וטכנולוגיה מתקדמת, הוא משדרג את חוויית האנאלי ומספק תענוג עוצמתי ומרתק. אז למה לא לנסות?

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “פלאג אנאלי בינוני שלט רחוק בעל 3 מנועי רטט חזקים במיוחד Bvibe – Trio”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן