מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סטרפ-און

אורך כולל:19 ס"מ

אורך חדירה:16 ס"מ

קוטר מירבי:4.5 ס"מ

עמידות במים:עמידות מלאה במים

היקף מותניים מתאים:מתכונן ומתאים לרוב הנשים

חומרי סיכה מומלצים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עשוי מ:סיליקון רפואי

280.00

סטרפ און בעל דילדו עשוי סיליקון של מותג אביזרי המין המוביל Seven Creations.

תיאור

סטרפ און איכותי של מותג אביזרי המין Seven Creations הוא אחד מהמובילים בעולם. הסטרפ און מגיע עם רתמה גמישה במיוחד שמתאימה לרוב המידות. הדילדו שמצורף בסטרפ און עשוי סיליקון ומעוצב בצורה ריאליסטית עם אשכים וקוטר גדול יחסית.

בכדי לשמור על איכות המוצר ולהבטיח שימוש מרענן ונעים, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים. זה יסייע להגברת התענוג ויחזק את התחושה בעת השימוש.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי. לאחר השטיפה, יש להניח לדילדו להתייבש בטרם החזרתו לאריזה.

בסופו של דבר, זה חשוב לשמור על הסטרפ און והדילדו שלו במצב טוב על מנת להמשיך ליהנות מהם במשך זמן רב ולקבל את התענוג המרבי מהשימוש בהם.
הסטרפ און של מותג Seven Creations הוא פריט איכותי ומתקדם במיוחד בתחום אביזרי המין. הסטרפ און מעוצב בצורה ייחודית ומיוחדת ומתאים לרוב המידות. הוא מגיע עם דילדו ריאליסטי העשוי מסיליקון איכותי, המעניק תחושה טבעית ומהנה במיוחד. הדילדו מגיע עם אשכים וקוטר גדול יחסית, המפנקים ומעניקים חווית שימוש משוגעת.

על מנת לשמור על הסטרפ און ולהאריך את חיי השימוש שלו, מומלץ להקפיד על אחזקה ושימוש תקין. בזמן השימוש, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המבוססים על מים כדי להבטיח תחושה נעימה ומקסימלית. ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של חומרים סיכה טבעיים ובטוחים לשימוש עם מוצרי המין.

לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הדילדו באמצעות מים ומעט סבון או באמצעות חומר ניקוי ייעודי המיועד למוצרי המין. ניתן להשתמש במברשת רך ונעים לשטיפה יסודית של המוצר. לאחר השטיפה, מומלץ להניח לדילדו להתייבש בטוחה לפני החזרתו לאריזה. יש להימנע מאיחור בשימוש עם הסטרפ און עד שהוא יבש לחלוטין.

בעזרת אחזקה תקינה ושימוש נכון, תוכלו ליהנות משימוש ממושך ונעים עם הסטרפ און של Seven Creations. על מנת להבטיח את בטיחותכם ובריאותכם, יש להימנע משימוש עם מוצרים שאינם איכותיים או ממקורות לא בטוחים. אנו ממליצים לרכוש את הסטרפ און ממוכרים מהימנים ומוסמכים, כגון חנויות מוצרי המין המוכרות באינטרנט או בחנויות פיזיות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סטרפאון איכותי מסיליקון Seven Creations – Silicone Strap On”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן