מידע נוסף

עשוי מ:נירוסטה/ גומי

אביזר:ג 'נינגס גאג

מותג:XR Brands

299.00

ג 'נינגס גאג מנירוסטה מסדרת Master Series מבית יצרנית אביזרי הסאדו XR Brands האמריקאית.

תיאור

XR-Brands – גאג מסוג Jennings מצופה גומי מפלדת נירוסטה

מכשיר רפואי איכותי זה משמש רופאי שיניים ורופאים בכדי לשמור על פיהם של מטופליהם פתוחים במהלך ההליכים. לציר הצדדי ישנה ידית המחזיקה את הגאג פתוח ובצורה מאובטחת ברגע שאתה מציב אותו למקומו. פשוט לחץ על הידית כדי לסגור את הפה בקלות. הג'נינגס הקלאסי הזה הינו גרסה חדשה הכוללת ציפוי גומי שחור, לנוחות כמו גם כדי למנוע מהמתכת להחליק.
XR-Brands – גאג מפוליש פלדת נירוסטה עם ציפוי גומי

XR-Brands מציגים את הגאג המתקדם ביותר בשוק – גאג מפוליש פלדת נירוסטה עם ציפוי גומי. מכשיר זה הוא הפתרון האידיאלי לרופאי שיניים ורופאים שמעוניינים לשמור על פיהם של מטופליהם פתוחים במהלך הליך רפואי.

הגאג מגיע עם ציר המחזיק בצדו הצידי שלו, המבטיח ייחודיות ואמינות ברגע הסידור למקומו. השימוש הנוסף של הידית הופך את התהליך לפשוט ונוח – פשוט דחף את הידית כדי לסגור את הפה בקלות. פשוטות ייחודית כזו מאפשרת לך לבצע את הליך הרפואי בצורה מהירה ויעילה.

גאג זה מציע גם יתרונות נוספים למטופלים. הציפוי הגומי השחור מעניק לגאג נוחות מושלמת ומונע מהמתכת להחליק. בנוסף, הציפוי מגן על השיניים ומונע פגיעה והתחמצנות.

הגאג מפוליש פלדת נירוסטה עם ציפוי גומי מבית XR-Brands הוא הפתרון המושלם לרופאים שמחפשים מכשיר איכותי ומתקדם לביצוע הליך רפואי בצורה מקצועית וחדשנית. הגאג משלב בין יעילות לנוחות, ומספק לך את הכלים המושלמים לעבודה מקצועית ומוצלחת.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ג 'נינגס גאג מנירוסטה מצופה גומי”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן