סדין למשחקי סקס רטובים – שחור NURU

מידע נוסף

אביזר:סדין למשחקים רטובים

מותג:NURU

מידות:220*180 ס"מ

259.00

סדין למשחקי סקס איכותי מידות 220*180 ס"מ למשחקים רטובים

קטגוריות: ,

תיאור

אהבת את החוויה של לחות או שמתחשק לך משהו יותר רטוב? אין צורך להסתיר את תשוקתך, כי עם סדין הסקס של NURU תוכל להתחיל לחיות את החלום שלך – בלי דאגות. התז שמני עיסוי שלנו יעניקו לך חוויה מרגיעה ומשכרת, ואתה יכול להוסיף קרמים ונוזלים כלשהם שתרצה – אפילו שמפניה. הכל מותר! אל תדאג למשטחים, NURU יגן על כל ספות, מזרנים וכריות שיש לך. ואם רצונך להשתמש בזה תחת המצעים, אז זה גם אפשרי. כך שתכונן את עצמך לחוויה שלא תישכח.
עם NURU תוכלו לחיות חוויה מינית מרהיבה ומרעננת, בלתי נשכחת. הסדין הסקסי המושלם של NURU מאפשר לכם להתענג על מגע מלא בחופשיות ובנוחות מוחלטת. בעזרת התז המנוסה של NURU, תוכלו להעניק לכם עיסוי חושני ומרגיע, שישפר את תחושת הרוגע והרומנטיקה ביניכם.

הסדין של NURU מיוצר מחומרים איכותיים ועמידים, המבטיחים שהמשטח יישאר רטוב וחלק לאורך זמן. ניתן להשתמש בו על כל סוגי המשטחים, כולל מזרנים, שטיחים וכריות. בנוסף, הוא מותאם גם לשימוש מתחת למצעים, כך שתוכלו לשדרג את חווית המיטה שלכם בצורה מרהיבה ומרעננת.

לא רק הסדין הסקסי של NURU יעניק לכם חוויה מהנה, אלא גם התז השמני המפנק. תמצית שמנים איכותיים נספגת בעורכם ומשאירה אותו רך, חלק ומעודד את זרימת הדם. בנוסף, תז זה מועשר ברכיבים טבעיים המסייעים בהחייאת העור והשומרים על הלחות הטבעית שלו.

אז אם אתם מחפשים חוויה חדשה ומרעננת בחיי המין, אתם מוזמנים להתנסות עם סדין הסקס של NURU ולתת לעצמכם להתענג בלתי נשכח ובלתי צפוי. עם NURU, הפנטזיות שלכם הופכות למציאות ללא דאגות.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סדין למשחקי סקס רטובים – שחור NURU”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן