סדין ויניל למשחקי סקס רטובים – אדום California Exotic Novelties

מידע נוסף

אביזר:סדין למשחקים רטובים

מותג:California Exotics

מידות:200*200 ס"מ

279.00

סדין למשחקי סקס איכותי מידות 200*200 ס"מ למשחקים רטובים

קטגוריות: , ,
California Exotic

תיאור

אם את/ה אוהב/ת לח במיטה או יותר מעדיף לך להתקלח בסדין רטוב, אנחנו ממליצים לך על הסדין הויניל מבית Calex האמריקאית. הסדין בגודל 200*200 ס"מ ומיועד במיוחד להתזת שמנים ונוזלים כגון קרמים ושמפניה. עם הסדין הזה תוכל/י להתענג על פנטזיות שונות בלי לדאוג לנזקים. הסדין מגן על כל המשטחים הנדרשים כמו מזרנים, שטיחים וכריות ומתאים גם לשימוש מתחת למצעים.
הסדין הויניל מבית Calex האמריקאית הוא הפתרון המושלם עבורכם אם אתם אוהבים לח או באמת רטוב. בעזרת הסדין הייחודי הזה, תוכלו להתחיל להביא את הפנטזיות שלכם לתוך המציאות, בלי לחשוש מדברים כמו שמני עיסוי, קרמים או כל נוזל אחר שתשפיעו עליו.

הגודל המותאם של הסדין הוא 200*200 ס"מ, כך שיתאים לכל מיטה בגודלים שונים. הוא מגן על כל המשטחים שתשימו עליו, כולל מזרנים, שטיחים וכריות. כמו כן, הסדין מתאים במיוחד לשימוש מתחת למצעים, כך שתוכלו ליהנות מהימים הרטובים ביותר גם בעת השינה.

אז אם אתם מחפשים פתרון שיאפשר לכם לחיות את הפנטזיות שלכם בלי דאגות ובלי להתפשר על הנוחות, הסדין הויניל מבית Calex האמריקאית הוא בדיוק מה שאתם צריכים. תפנקו את עצמכם ותתחילו להתרטב על סדין שאין לו תחרות!

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סדין ויניל למשחקי סקס רטובים – אדום California Exotic Novelties”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן