סדין למשחקי סקס מידות קינג סייז 203*198 ס"מ למשחקים רטובים | NMC

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:סדין

עשוי מ:ויניל

מידות:203*198 ס"מ

360.00

סדין למשחקי סקס מידות קינג סייז 203*198 ס"מ למשחקים רטובים

קטגוריות: , ,
NMC

תיאור

אם את/ה אוהב/ת את זה לח או באמת רטוב? אז אתם באמת יכולים להתחיל עם סדין הסקס של Bed X מבית NMC. עם החומר ה-PVC שלו, ניתן להתיז שמני עיסוי שונים, קרמים וכל הנוזלים האחרים (למשל שמפניה) – הכל מותר! Bed X Mattress Protector מגן על כל המשטחים, כולל מזרונים, שטיחים וכריות. הוא מומלץ גם לשימוש מתחת למצעים. ומה שמיוחד בו הוא שהוא המוצר היחיד בעולם שמגיע עם גומיה למעטפת המזרון.
סדין הסקס של Bed X מבית NMC הוא מוצר מהפכני שיכול להפוך את חיי המיטה שלכם למלאי הרפתקאות ופנטזיות מיניות. הסדין מיועד לאנשים שאוהבים לשחק ולגוון את החוויה המינית שלהם ומבטיח להפוך את המיטה שלכם למרכז המיני המושלם.

מה שמיוחד בסדין הסקס של Bed X הוא החומר הייחודי המכיל PVC שמאפשר להתיז עליו שמנים עיסוי וכל נוזל אחר שתרצו (אף על פי שמפניה יהיה מותר!). כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשפשף את פנטזיותיכם וליצור את הסצנות המיניות שתמיד חלמתם עליהן.

לא רק זה, סדין הסקס של Bed X מגן על כל המשטחים שאתם רוצים לשחק עליהם. הוא מתאים לשימוש על מזרנים, שטיחים, כריות ואפילו מתחת למצעים. עם הסדין הזה לא תצטרכו לדאוג לכתמים ולל׳כים על המיטה שלכם, ותוכלו לשחק ולהתענג בצורה ללא דאגות.

והכי מדהים בסדין הסקס של Bed X? הוא מגיע עם גומיה למעטפת המזרון, מה שהופך אותו למוצר ייחודי במינו. עם הסדין הזה, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר והמתאים ביותר לצרכים שלכם.

אז אם אתם מחפשים משהו מיוחד וחדשני לחיי המיטה שלכם, אז סדין הסקס של Bed X הוא הבחירה המושלמת עבורכם. התחילו עם הסדין המרטיב הזה והתענגו על חוויות מיניות חדשות שתעזרו לכם לחיות את הפנטזיות שלכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “סדין למשחקי סקס מידות קינג סייז 203*198 ס"מ למשחקים רטובים | NMC”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן