מידע נוסף

עשוי מ:מתכת,פלסטיק,ABS

אביזר:מושב זיונים מקצועי למגוון תנוחות ומשחקים סקסיים

מותג:XR Brands

1,299.00

מושב זיונים מקצועי למשחקים סקסיים מבית יצרנית אביזרי סאדו המובילה XR BRANDS האמריקאית.

תיאור

חלילה! לא ניתן לשכוח את הדילדו האהוב עליך שלך, שיש לו קיבולת להעניק לך חוויות מיניות ללא תחרות. הכיסא המיוחד הזה מאפשר לך להתנועע בקלות ובנוחות, מאפשר לך להשתמש בו במגוון תנוחות וליהנות מהתענוג המיני שתמיד חלמת עליו. עם הרצועות הנמתחות של המושב, תוכלי להרגיש את התנוחות המיניות מלמעלה ולהתגבר על הגבולות שלך. אפשר גם להסיר את סרגל הגבהים האדום ולהשתמש בו כדי לחדור את פני האוהבים שלך בזמן שהם מענגים אותך מלמטה. כל מה שאת צריכה לעשות הוא לחבר את הדילדו נצמד לסרגל ההגבהה ותהני מחוויה שלא תשכחי. המושב הזה קל להתקנה ודיסקרטי לאחסון, ועם מסגרת הפלדה העמידה, אפשר להיות בטוחים שהוא יחזיק מעמד בכל תנוחה ובכל פעם שתשתמשי בו. כל תחושה מינית שתרצי לחוות תהיה בכפוף לרצונך, והדילדו האהוב עליך יעזור לך להשיג את כל מה שתבקשי. כך שאל תתעצלי יותר, ותבחרי את הדילדו המיוחד הזה שימלא את כל הציפיות שלך!

המושב החדשני הזה מציע מגוון תנוחות נוחות ומפנקות שיכולות לספק חוויה מינית מענגת. הרצועות הנמתחות של המושב מאפשרות לך לשלוט בעוצמה חודרת ולהתאים את התנוחה לפי הצרכים שלך. בנוסף, ניתן להסיר את סרגל הגבהים האדום ולהשתמש במושב כדי לחדור את פני האוהבים שלך בזמן שהם מענגים אותך מלמטה.

הדילדו הנצמד לסרגל ההגבהה מאפשר לך לחוות תחושות חדשות ומיניות במהלך השימוש. כיסא זה נותן לך את החופש לבחור את התנוחה המועדפת עלייך ולהתאים את החוויה המינית לפי תחושות הרגע. בעזרת הרצועות הנמתחות, תוכל לשלוט בעוצמה חודרת ולהעניק לך תחושות חדשות של תנוחות מיניות מלמעלה.

המושב עשוי ממסגרת פלדה עמידה המבטיחה יציבות ומעמידות במהלך השימוש. כמו כן, הוא קל להתקנה וניתן לאחסון בצורה דיסקרטית. המושב מעניק לך חוויה מינית מושלמת בכל מקום ובכל זמן, ואתה יכול להנות ממנו לחוד ולשתף את החוויה עם אוהביך בזמן שהם מענגים אותך מלמטה.

תמונה:


חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מושב זיונים מקצועי למגוון תנוחות ומשחקים סקסיים”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן