750.00

כרית סקס (ספה) מתנפחת למגוון תנוחות בחדר המיטות מבית יצרנית אביזרי הסאדו האמריקאית Lux Fetish. 

תיאור

כרית סקס מתנפחת למגוון תנוחות בחדר המיטות מבית יצרנית אביזרי המין Lux Fetish. הכרית המתנפחת היא חלק מערכת הסקס BDSM המגוונת של המותג, הכוללת 6 חלקים. עם הכרית המתנפחת תוכלו לשפר את המשחק הזוגי שלכם ולנסות תנוחות חדשות ומרגשות בקלות.

הכרית מתנפחת מעוצבת בשילוב צבעים אדום ושחור, המעניק לה מראה ארוטי ומושך. היא עשויה מחומר PVC עמיד ומרופד בקטיפה לנוחות מקסימלית. הערכה כוללת גם אזיקי כף היד והקרסול, שיכולים לשמש במשחקי קשירה ולהוסיף לחוויה המינית. החפתים הקלים לשימוש מתאימים למתחילים ומתאימים להכרות עם המשחק BDSM.

הכרית מתנפחת בקלות וניתנת לתפעול פשוט. היא נועדה לשימוש זוגי ויכולה לשאת משקל עד 300 ק"ג. היא מגיעה עם משאבה בגודל 4 סוללות D וניתנת לתפעול בקלות. לאחר השימוש, ניתן לפנות את הכרית ולאחסן אותה בנוחות עד השימוש הבא.

מוצר זה מתאים לזוגות המעוניינים להוסיף רמת חדות וחוויה חדשה למשחק הזוגי שלהם. הוא מתאים גם למתחילים במשחקי קשירה וכן לשחקני BDSM מנוסים שמחפשים פריט חדש ומרתק לקולקציה שלהם.
כרית הסקס (ספה) מבית היצרנית Lux Fetish היא פתרון מושלם לזוגות שמעוניינים לשדרג את חייהם המיניים ולנסות תנוחות חדשות ומרגשות. הערכת BDSM המתנפחת כוללת 6 חלקים שיאפשרו לך ליצור את הסביבה המושלמת למשחקי הקשירה והשליטה. המיטה מעוצבת בצבעים ארוטיים של אדום ושחור, המושכים את העין ומעניקים חוויה חושנית מיוחדת.

הסט כולל כף יד ורצועת קרסול, שישדרגו את חוויית הקשירה ויאפשרו לכם להתרכז בניגודיות המרגשת בין השליטה והניכול. החפתים הקלים לשימוש מתאימים למתחילים ומתחילים בתחום ה-BDSM ומספקים היכרות מושלמת עם התחום. בעזרת הכרית המתנפחת, תוכלו להתנות אחורה ולהתרגע תוך כדי שביתה על משטח הקטיפה הרך והמגרה של הספה.

הערכה כוללת:
– ספת מין מתנפחת המיועדת למשחקי BDSM ולזוגות אינטימיים.
– עשוייה מ- PVC עמיד ומרופד בקטיפה רכה לנוחות מרבית.
– צבעונית בשחור ואדום מסוגנן.
– כוללת ריסונים לשורש כף היד והקרסול, וכיסוי עיניים מסאטן.
– מתאימה למתחילים ולמתקדמים בתחום ה-BDSM.
– קלה לניפוח ולפינוי האוויר.
– ניתן לקפל בקלות ולאחסון נוח.
– מסוגלת לשאת משקל עד 300 ק"ג.

הפתרון המתנפח הזה מציע חוויה חדשה ומרגשת לזוגות שמחפשים לשדרג את החיים המיניים שלהם ולחוות עולם חדש במשחקי ה-BDSM. עם הספה המתנפחת, תוכלו ליצור את הסביבה המושלמת לשחקן ולכף היד שלכם ולחוות רגעים של תשוקה ושליטה. כך שחררו את הדמיון ותתרגעו תוך כדי שנימה על הספה הרכה והמגרה שלה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כרית תנוחות סקס – Lux Fetish – Inflatable BDSM Sex Sofa Set”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן