ויברטור Womanizer Starlet דור 2 הטוב והשקט בעולם צבע כתום

מידע נוסף

מותג:Womanizer

אביזר:ויברטור בטכנולוגית לחץ אויר

מצבים לבחירה:5 עוצמות יניקה שונות

אורך כולל:11.5 סמ

רוחב מירבי:4.5 סמ

עשוי מ:סיליקון, ABS

עמידות במים:עמידות חלקית

זמן טעינה ראשוני:3 שעות

זמן טעינה:30 דקות

זמן שימוש:30 דקות

חומרי סיכה מומלצים:גלים ונוזלים על בסיס מים

389.00

דגם למתחילות דור 2 והמשודרג מסדרת Starlet של מותג Womanizer המקורי לחווית אורגזמה מושלמת.

תיאור

Womanizer Starlet

מכשיר היניקה למתחילות מבית המותג הגרמני Womanizer אשר התחיל את מהפכת הויברטורים המבוססים על טכנולוגיית אויר. דגם ה-Starlet פותח בגרסה משודרגת לדגם הראשון והמצליח של מותגי החברה ועכשיו הוא מופיע בגרסה דור 2 משודרגת יותר, שקטה יותר ועוצמתית יותר עבור נשים אשר המעוניינות להתנסות בטכנולוגיה החדשה או מתלבטות אם לרכוש את דגמי היוקרה של המותג.

כיצד עובדים הויברטורים של Womanizer:
"Pleasure Air Technology" הינה טכנולוגיה ייחודית המוגנת בפטנט, המאפשרת לענג ולעסות את הדגדגן באמצעות יצירת גלי יניקה וזאת ללא מגע פיזי עם הדגדגן, וזאת בניגוד לויברטורים הסטנדרטיים המעסים את הדגדגן באמצעות פעולת הרטט והמגע הישיר.

במה שונה הטכנולוגיה מזו של החברות המתחרות אשר גם מפתחות מוצרים דומיםחיקויים? אינספור פרסומים באתרים ובלוגים מובילים, נסיניות מקצועיות ונשים מן השורה מדווחות כי נכון להיום אף חברה מתחרה לא הצליחה להביא אותן לאורגזמה ולאותה עוצמת חוויה כפי שהצליחה הטכנולוגיה הייחודית אשר Womanizer פתחה. דברים זהים נשמעו גם על ידי לקוחותינו אשר רכשו את הדגמים הקודמים של החברה והתנסו במוצרים של החברות המתחרות.

כיצד משתמשים:
ראשית, יש לפסק את השפתיים על מנת לחשוף את הדגדגן. לאחר שהדגדגן נחשף, יש לקרב את הפיה ולהניח לה לעטוף את הדגדגן.

מגוון מצבים לבחירתך:
ה- Womanizer Starlet מאפשר לבחור מבין 4 עוצמות יניקה שונות. העוצמה הראשונה הינה חלשה יחסית ועוצמה הגבוהה ביותר מאוד חזקה. מגוון אפשרויות זה מאפשר לכל אישה למצוא את העוצמה המתאימה לה – גם נשים המעדיפות גירוי עדין וגם נשים אשר מעדיפות גירוי אינטנסיבי של הדגדגן.

טעינה קלה ופשוטה:
דגם ה-Classic מגיע עם כבל טעינה USB אשר מתחבר לגוף הויבטרטור ומאפשר לחברו למחשב ולכל מתאם USB. זמן הטעינה הינו כ-30 דקות ומאפשר שימוש של עד 30 דקות.

חשוב מאוד לדעת: מוצר זה מכיל סוללת ליתיום נטענת ועל מנת לשמור על תקינותו של המוצר חובה לבצע טעינה והפעלה למוצר לפחות אחת לחודש.

כל המוצרים המכילים סוללת ליתיום מכל החברות בעולם נדרשות לעשות פעולה זו על מנת לשמור על תקינותו של המוצר.
נוחות ושקט:
דגם ה-Starlet מתאים לשימוש גם בתוך המים, כך שניתן ליהנות מחווית עיסוי מרעננת ומרגיעה באמבטיה או במקלחת. בנוסף, הויברטור עשוי מחומרים איכותיים ונעימים למגע, ומגיע עם מנוע שקט המבטיח שימוש דיסקרטי ונעים ללא רעשים מיותרים. זהו יתרון חשוב לנשים שמחפשות פרטיות ושקט בעת השימוש בויברטור.

ניקיון ותחזוקה:
ניקיון ותחזוקה של ה-Starlet הוא פשוט וקל. ניתן לשטוף אותו במים חמים וסבון עדין או להשתמש במגבת לחה ולנגב אותו יבש. חשוב להימנע משימוש בחומרי ניקוי כימיים חזקים שיכולים לפגוע בחומרי הבניה של הויברטור.

מחיר נוח ונגיש:
ה-Starlet הוא דגם נגיש וזול יחסית, המתאים למשתמשות מתחילות או למי שרוצה להתנסות בטכנולוגיה החדשה של Womanizer במחיר נוח. בנוסף, המותג מעניק אחריות של שנתיים על המוצר, מה שמעיד על איכותו ועמידותו.

מסקנה:
ה-Starlet הוא בחירה נהדרת לנשים שמחפשות לחוות חוויה עיסוייתית איכותית ומרעננת. הטכנולוגיה הייחודית של Womanizer מבטיחה תחושות אורגזמה חדשות ומרהיבות, וה-Starlet מציע גם נוחות, שקט וניקיון קל. בנוסף, המחיר הנוח שלו הופך אותו לבחירה מומלצת למשתמשות מתחילות או למי שרוצות להתנסות בטכנולוגיה המתקדמת של המותג.

קישור לרכישה: Womanizer Starlet 2

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור Womanizer Starlet דור 2 הטוב והשקט בעולם צבע כתום”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן