ויברטור ריאליסטי באורך 20 ס"מ עם 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style

מידע נוסף

מותג:NMC

אביזר:ויברטור ריאליסטי

אורך כולל:כ- 20.3 ס"מ

אורך חדירה:כ- 15.5 ס"מ

קוטר:כ- 4 ס"מ

עשוי מ:PVC - Patallate Free

סוללות:2 AAA

עמידות למיםעמיד למים למעט השלט

חומרי סיכה מתאימים:חומר סיכה על בסיס מים

320.00

ויברטור ריאליסטי עם 10 מצבי רטט שונים מסדרת G-Girl Style מבית המותג היוקרתי של יצרנית הדילדו  NMC.

תיאור

הויברטור הריאליסטי מסדרת G-Girl Style של חברת NMC הוא אביזר מין מוביל בתעשייה. נחשב לאיכותי ביותר ונמכר בכמה גדלים ואורכים שונים. הויברטור הזה מאפשר להנות מחווית מראה ותחושה ריאליסטית מקצועית בזכות טכנולוגיה מתקדמת ועבודת יד מדהימה. הוא מתאים במיוחד לנשים שמחפשות ויברטור ריאליסטי עם יכולת חדירה של כ-15 ס"מ וקוטר איבר בגודל של מעל ל-2.5 ס"מ.

הויברטור מצויד במנוע רטט חזק הניתן לשליטה באמצעות שלט עם לחצן הפעלה המחובר באמצעות חוט לויברטור. ניתן לבחור מבין 10 עוצמות רטט שונות להגברת הריגוש והאורגזמה. בנוסף, הויברטור יכול להיות מחובר למשטחים שונים ומגוון תנוחות כדי להתאים לכל צורך. הוא עמיד במים, מה שמאפשר שימוש בו במקלחת או במיטה.

לאחר השימוש, מומלץ לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי ולהימנע משימוש בחומרי סיכה אחרים. יש להתיש את הויברטור לפני החזרתו לאריזה על מנת לשמור על ניקיונו ואיכותו.
מוצרים נוספים בסדרת G-Girl Style:
בנוסף לויברטור הריאליסטי, סדרת G-Girl Style מציעה גם מגוון מוצרים נוספים שיכולים להשתלב בחוויה המינית שלך. הם עשויים מאותו החומר האיכותי והעמיד במים, ומציעים עיצובים מדהימים ותכונות מרתקות. בחרי את המוצרים המתאימים לך והתפנקי בחוויה ייחודית ומרהיבה.
– דילדו ריאליסטי: עם אורך וקוטרים שונים, דילדו הריאליסטי מתאים לנשים שמחפשות חוויה חדשה ומרגשת.
– כדורי פריצה: הכדורים הפריצה מציעים תחושה מרהיבה ותכונות מרתקות להעצמת התענוג.
– מוט עיסוי: לחוויה רגועה ומרגיעה, מוט העיסוי מציע תכונות מקצועיות ועיצוב אלגנטי.

המלצות לשימוש במוצרים:
– כדי ליהנות מחווית השימוש האופטימלית, מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים בלבד. זה יסייע לחזק את התחושה ולהגיע להנאה מקסימלית.
– לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את המוצר במים וסבון או בחומר ניקוי ייעודי. יש לוודא שהמוצר מתייבש היטב לפני שמחזירים אותו לאריזה.

סדרת G-Girl Style מציעה לך מגוון רחב של אביזרי מין איכותיים ומרהיבים. בחירתך לא תתאכזב, ואת תוכלי ליהנות מחוויה פנטסטית ומרהיבה. אל תחמיאי את החוויה שלך ותעזורי לנשים אחרות לגלות את התענוג המוחלט שהן ראויות לו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור ריאליסטי באורך 20 ס"מ עם 10 מצבי רטט NMC- G-Girl Style”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן