מידע נוסף

אורך כולל:19.5 ס"מ

מצבים לבחירה:7 מצבי רטט

אביזר:ויברטור לחדירה

מותג:Seven Creations

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

סוללות:2 AA

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:4 ס"מ

אורך חדירה:16.5 ס"מ

190.00

ויברטור סיליקון לחדירה 7 מצבי רטט של המותג המוביל Seven Creations.

תיאור

ויברטור הבוס השחור עשוי מסיליקון העמיד בפני מים ומגיע בעיצוב מיוחד המעניק לך חוויה מרהיבה ומדמה עבורך חוויה של הדבר האמיתי. הויברטור של Seven Creations הוא יחיד מסוגו באיכותו ומומלץ במיוחד לנשים המחפשות חוויה חדשה ומהנה בחדר השינה או במקלחת. תכנון הויברטור משקף את צורת הגוף ומתאים לנשים בכל הגילאים ובכל מידותיהן. בזכות עיצובו המותאם לחדירה ועצמות הרטט המתקדמות שבו, הויברטור מבטיח הנאה מירבית ותחושה של הקרבה לחוויה האמיתית. כך שהוא מומלץ במיוחד לנשים המחפשות רגעים סוערים ופנאי מוחלט. כך שהשתמשי בו במיטה או במקלחת, הוא יעניק לך חוויה חדשה ומלאת הנאה.
סקירה על הויברטור הבוס השחור מבית Seven Creations

הויברטור הבוס השחור הוא מוצר מרהיב מבית החברה המובילה Seven Creations. הויברטור עשוי מסיליקון איכותי העמיד בפני מים, מה שהופך אותו למתאים לשימוש גם במקלחת ומבטיח חוויה משוגעת בכל רגע שתבחרי.

הויברטור מצויד ב-7 עוצמות רטט שונות, כך שתוכלי לבחור את העוצמה המתאימה לך ולהתמקד באיזורים הרגישים שלך. עיצובו המיוחד של הויברטור מעניק לך חווית חדירה ייחודית ומהנה במיוחד.

מומלץ לנשים שמחפשות ויברטור איכותי לשימוש במיטה או במקלחת, הויברטור הבוס השחור מספק את כל הפינוקים וההנאה שאת צריכה. תן לעצמך את ההזדמנות לחוות רגעים של נינוחות והנאה עם הויברטור המדהים הזה.

אז איזה סיבות יש לך לחכות? תרכושי את הויברטור הבוס השחור ותחוי את החוויה המדהימה שהוא מציע.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור סיליקון 7 מצבי רטט Silicone Classic – הבוס השחור”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן