מידע נוסף

מותג:Rocks Off

450.00

Every Girl – ויברטור איכותי למתחילות מסיליקון של המותג הבריטי Rocks Off .

תיאור

Rocks Off – Every Girl Rabbit Vibrator

הויברטור הנטען Rocks Off – Every Girl Rabbit Vibrator הוא מוצר מעוצב מבית חברת Rocks Off הבריטית, שמיועד לנשים בכל רמת ניסיון ובכל גיל. עם עיצובו המושלם והחדיש, הויברטור הזה מבטיח אורגזמה מרהיבה ומשגעת.

עם אורך של כ-18 ס"מ בלבד, הויברטור הארנב הזה קומפקטי ונוח לשימוש. עיצובו הייחודי מתאים לקווי המתאר של כל אישה, ומספק חוויה מינית ייחודית ומרהיבה.

הויברטור כולל מנועים כפולים ועצמאיים עם 10 דרגות רטט שונות. כל מנוע ניתן לשליטה נפרדת, מה שמאפשר לך להתאים את הרטטים לפי הצרכים והתכלית שלך.

הויברטור עשוי מסיליקון רך ונעים למגע, וניתן לשימוש גם במים. בנוסף, יש לו נורית LED מסונכרנת שמשתנה בצבעים שונים בזמן השימוש.

עם טעינה של 3 שעות, הויברטור מספק עד 3 שעות של הנאה מוחלטת. טעינתו פשוטה ונוחה, באמצעות כבל USB מגנטי.

הוא גם נושם וניתן לניקוי קל, כך שתוכלי להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן שתרצי.

בשימוש המוצר מומלץ להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים, ולנקות את הויברטור באמצעות מים וסבון לאחר השימוש.

ה-Rocks Off – Every Girl Rabbit Vibrator הוא הפתרון המושלם לנשים שרוצות לחוות את המירב מהנאה מינית ולגלות חוויות חדשות ומרהיבות.
Rocks Off – Every Girl Rabbit Vibrator

הויברטור הארנב של חברת Rocks Off הוא תכשיט עיצובי ומבריק שמיועד להעניק לך חווית אורגזמה מושלמת. מיועד לנשים לכל רמת ניסיון, הויברטור הזה מותאם למשתמשות חדשות וגם למנוסות ביותר שמחפשות חווית ייחודית.

הויברטור מעוצב כך שיתאים לקווי המתאר של כל אישה, בעזרת מוט החדירה וממריץ הדגדגן שמתכוונים לתת לך התאמה אישית מושלמת. גודלו הקומפקטי והנוח יוכנס בקלות לכף ידך ויאפשר לך לתת לוויברטור להוביל אותך למרכזי התענוג בלבד.

הויברטור מגוון עם מנועי רטט כפולים ועצמאיים שמציעים 10 דפוסי רטט עוצמתיים. כל מנוע ניתן לשליטה עצמאית, וכך תוכלי להתאים את הרמת הרטט המושלמת עבורך. למשל, תוכלי להתכוון לרטט בנקודת ה-G או לדגדג עם מוט החדירה – המגוון הוא כל כך רחב שתמיד ימצאו מצב שמתאים לכם.

הויברטור עשוי מסיליקון היפואלרגני רך ונעים למגע, והוא מסוגל לעמוד במים. כך שתוכלי להשתמש בו במקלחת או האמבטיה ולהנות מהעזר המרענן שלו. בנוסף, הוא מגיע עם טעינת USB מגנטית שמאפשרת טעינה מהירה ונוחה.

לסיכום, ה-Rocks Off – Every Girl Rabbit Vibrator הוא תכשיט חובה לכל אישה שרוצה לחוות אורגזמה מושלמת. עם עיצוב ייחודי, עוצמה עצומה וחומרים איכותיים, הוא מבטיח לך חוויה חדשה ומרגשת בעולם הויברטורים.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מקצועי מסיליקון מבית רוקס אוף הבריטית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן