מידע נוסף

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

אורך כולל:כ- 8 ס"n

אביזר:ויברטור לעינוג חיצוני של הדגדגן

חברה:Jimmy Jane

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

טעינה:נטען באמצעות תושבת טעינה USB

549.00

הויברטור המוצלח בעל 3 מנועי הרטט העוצמתיים של חברת Jimmy Jane האמריקאית.

המלאי אזל

תיאור

ה- Love Pod TRE של ג'ימי ג'יין הוא צעצוע מין המבטיח לקחת אותך למסע של הנאה, אושר והגשמה מוחלטת. המנועים הייחודיים שלו, העשויים מסיליקון עמיד למים, מספקים רטט ציקלוני מסתובב וממריץ ברחבי הדגדגן. העיצוב שלו מתאים לכף היד והוא מאפשר להתאים את המנועים השקטים שלו עם 2 מהירויות ו -10 מצבים שונים כך שתוכלו להתחיל בעדינות ולהגיע עד לעוצמה הרבה. האביזר הבטוח לגוף נטען בקלות ועשוי מחומרים בטיחותיים לשימוש בגוף.

הרטט הציקלוני של Love Pod TRE מגיע עם שלושה מנועים חזקים שמספקים חוויה רוטטת חדשה לגמרי. הרעידות הציקלוניות של המנועים תופסות את הכוח המופץ בתנועה מעגלית מוויברטור אחד למשנהו, ומסתחררות סביב הדגדגן. בניגוד לויברטורים אחרים, שרוטטים בצורה פסיבית מהבסיס או בקצה ביחד, Love Pod TRE כולל מנוע בכל קצה עם דפוסי רטט שמסתובבים סביבם ומעניקים גירוי מושלם.

Love Pod TRE פועל עם שלושה מנועים עוצמתיים במקביל, מה שמבטיח עוצמת רטט מרהיבה. הגודל הנוח והעיצוב המיוחד מאפשרים להגיע לכל אזורי התענוג הרגישים בקלות ובנוחות.

הבקרות האינטואיטיביות והפשוטות של Love Pod TRE מאפשרות הפעלה קלה ונוחה בעזרת שלושה לחצנים. המכשיר מגיע עם 10 מצבי רטט שונים ו-2 מהירויות, כך שתוכלו להתאים את העוצמה לפי הצורך והרצון שלכם.

Love Pod TRE עשוי מסיליקון רך ופלסטיק ABS, חומרים בטיחותיים שאינם מכילים פתלטים (חומרים רעלניים). המוצר עמיד למים וניתן לשטיפה בקלות, והוא ידידותי לשימוש באמבטיה.

Love Pod TRE מגיע עם סוללת ליתיום יון איכותית שנטענת בקלות באמצעות USB. הסוללה מספיקה לעד 3 שעות של שימוש או יותר לטעינה.

העיצוב הארגונומי והתוכנן במיוחד של Love Pod TRE מאפשר תמרון קל ופשוט ומבטיח עוצמות רטט חזקות ורכות.

ניקוי ותחזוקה של Love Pod TRE פשוטים וקלים. מומלץ להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים בזמן השימוש ולשטוף היטב את הויברטור לאחר השימוש. המוצר ניתן להתייבש בטרם החזרתו לקופסא.
ה- Love Pod TRE של ג'ימי ג'יין הוא צעצוע מין מהפכני שמספק חוויה מושלמת של הנאה, אושר והגשמה. עם עיצוב ייחודי של מנועים משולשים עשויים סיליקון ועמידים למים, ה- Love Pod TRE מספק רטט ציקלוני מסתובב שמסתובב וממריץ את הדגדגן שלך. בנוסף, הוא מותאם לכף היד שלך ומציע שני מהירויות ועשרה מצבים שונים כדי להתאים את העוצמה הרצויה. האביזר נטען בקלות ובטוח לשימוש על הגוף.

הרטט הציקלוני:
ה- Love Pod TRE מגיע עם שלושה מנועי רטט חזקים המספקים רעידות ציקלוניות שלא נראו עד כה. הכוח מתפשט בתנועה מעגלית מוויברטור אחד למשנהו ומסתובר סביב הדגדגן בצורה ייחודית. בניגוד לויברטורים אחרים, המסתובבים בצורה פסיבית מהבסיס או בקצה ביחד, ה- Love Pod TRE מכיל מנוע בכל קצה המשתנה בדפוסי רטט שמספקים גירוי סביבם.

3 מנועים עוצמתיים:
ה- Love Pod TRE מציע שלושה מנועים עוצמתיים שפועלים במקביל, מה שיצור חוויה רוטטת חדשה לגמרי ומרהיבה.

גודל נוח:
בעל גודל המותאם לכף היד ועיצוב המאפשר להגיע לכל אזורי התענוג הרגישים בקלות ונוחות.

בקרות אינטואיטיביות פשוטות:
ה- Love Pod TRE מגיע עם שלושה לחצנים פשוטים לשימוש ומציע עשרה מצבי רטט ושתי מהירויות שונות.

בטיחותי גוף:
המוצר עשוי מסיליקון רך ללא פתלטים ופלסטיק ABS, ולכן הוא בטוח לשימוש על הגוף.

עמיד למים:
ה- Love Pod TRE הוא עמיד למים וניתן לרחיצה, כך שניתן להשתמש בו באמבטיה ללא דאגות.

נטען:
המוצר נטען באמצעות USB ומגיע עם סוללת ליתיום יון איכותית. הוא מספיק לפעול עד שלוש שעות או יותר לאחר טעינה מלאה.

EZ Grip ™:
ה- Love Pod TRE עוצב בצורה ארגונומית שמאפשרת תמרון קל ופשוט.

עוצמות רטט:
ה- Love Pod TRE מספק רעידות חזקות ורכות לחוויה מינית מרהיבה.

אחזקה ושימוש:
בזמן השימוש ב- Love Pod TRE מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים על מנת להגיע להנאה מקסימלית ולהעצים את התחושה. לאחר השימוש, יש לשטוף היטב את הויברטור במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לאביזרי מין. לאחר מכן, יש להשקיע את הויברטור עד שייבש לגמרי לפני החזרתו לקופסא.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור מקצועי Jimmy Jane – Love pod vibrator Tre”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן