מידע נוסף

מותג:Lovense

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמידות מלאה במים

עשוי מ:סיליקון רפואי

קוטר מירבי:כ- 3.5 ס"מ

אורך חדירה:כ- 12 ס"מ

אורך כולל:20 ס"מ

מצבים לבחירה:עשרות מצבים ומהירויות באמצעות אפליקציה

אביזר:ויברטור

899.00

Nora – הויברטור המתקדם ביותר של מותג אביזרי המין Lovense לחווית מולטי אורגזמה.

תיאור

Nora – הויברטור המתקדם ביותר בעולם

הויברטור הוא חלק בלתי נפרד מטכנולוגיית המין המתקדמת של היום הזה. ובין כל הויברטורים המוצעים בשוק, Nora מציע את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר וההתפשטות שלו נכונה ליותר מעשור. הוא התקן הטכנולוגי המתקדם ביותר עבור נשים שמחפשות חוויית הנאה מינית ייחודית ומרתקת.

Nora עשוי מחומרים איכותיים ומתקדמים, כולל סיליקון היפואלרגני, המבטיחים חוויית השימוש הטובה ביותר. הויברטור נטען בעזרת כבל USB בטעינה מגנטית, מה שהופך את השימוש בו לקל ונוח. בנוסף, Nora מתחבר בקלות לאפליקציה שלו על ידי טכנולוגיית Bluetooth, המאפשרת לשלוט בו ולבחור מתוך עשרות מצבים ומהירויות שונות.

הויברטור Nora הוא לא רק כלי תענוג אישי, אלא גם כלי חוויתי ומרגש לשימוש זוגי. גברים שמעוניינים לפנק את הנשים שלהם עם מתנה מיוחדת יכולים לבחור ב-Nora כמתנה יוקרתית ומדליקה.

השתמשו ב-Nora עם חומרי הסיכה במים על מנת להגיע לחוויה מקסימלית ולהעצים את התחושות. אחרי השימוש, שטפו את הויברטור היטב והניחו לו להתייבש לפני שתחזירו אותו לקופסא.

לסיכום, Nora הוא הויברטור המתקדם ביותר בעולם המבטיח חוויה מינית ייחודית ומרתקת. הוא פיתוח חדשני בעל טכנולוגיה מתקדמת ומעניק לכם את התענוג הטוב ביותר.
Nora – הויברטור המתקדם ביותר בעולם

Nora היא יצירה מופלאה של מותג Lovense, הכוללת את כל החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום הויברטורים. הויברטור הייחודי והמתקדם ביותר הוא עשוי מסיליקון היפואלרגני, המבטיח תחושה נעימה ובטיחות לשימוש. בנוסף, Nora מצויד בטכנולוגיית Bluethooth המתממשקת עם אפליקציה ייחודית ומתקדמת, אשר מספקת חווית הנאה מיוחדת ומרתקת.

הויברטור Nora נטען בקלות על ידי כבל USB בטעינה מגנטית. כל מי שמעוניין ליהנות מחווית הנאה מושלמת ומרתקת יכול להשתמש בויברטור המתקדם זה באמצעות האפליקציה הקלה לשימוש, שבה ניתן לבחור מתוך עשרות מצבים ומהירויות שונות.

לעומת הויברטורים הקלאסיים, Nora מעניק למשתמשים חווית שימוש מותאמת אישית ומרגשת. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלו, ניתן להתחבר לויברטור באמצעות האפליקציה ולשלוט במצבים ובמהירויות בקלות ובנוחות. זהו אחד הפיתוחים האחרונים בתחום הויברטורים והוא מספק חווית הנאה מתקדמת ומרתקת במיוחד.

הויברטור Nora מומלץ במיוחד לנשים שמחפשות את הויברטור הייחודי והמתקדם ביותר שייצאו בשנים האחרונות. גם לגברים יש תרומה לנשים בחייהם, והם יכולים לפנק את הנשים שלהם עם מתנה יוקרתית ומדליקה כמו Nora.

כאשר מדברים על ניהול ואחזקה של הויברטור Nora, חשוב לשים לב לכמה נקודות חשובות. במהלך השימוש, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי סיכה שהינם על בסיס מים, כדי להבטיח תחושה מקסימלית ולהעצים את ההנאה מהויברטור. לאחר השימוש, יש לשטוף את הויברטור היטב עם סבון ומים או באמצעות מגבונים ניקוי יעודיים לאביזרי מין. לאחר השטיפה, יש להניחו להתייבש לפני החזרה לקופסא.

בסופו של דבר, Nora הוא הויברטור המתקדם ביותר בעולם והוא מביא איתו חווית הנאה מתקדמת ומרתקת למשתמשים. עם טכנולוגיית Bluethooth ומגוון מצבים ומהירויות לבחירה, הוא מספק חווית שימוש מותאמת אישית ומרגשת. כך שאם אתם מחפשים את הויברטור הטוב ביותר שיעניק לכם חווית הנאה מושלמת, Nora הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “ויברטור בלוטות מקצועי Nora מבית Lovense”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן