מידע נוסף

אורך חדירה:כ- 22 ס"מ

אורך כולל:כ- 25.5 ס"מ

אביזר:דילדו ריאליסטי שחור

חברה:All Black

חומרי סיכה מתאימים:ג'לים ונוזלים על בסיס מים

עמידות במים:עמיד במים

עשוי מ:PVC רך

משקל:כ-1100 גרם

קוטר מירבי:כ- 6 ס"מ

369.00

דילדו שחור באורך של 25.5 ס"מ איכותי מבית יצרנית הדילדו המובילה לגבר All Black.

תיאור

דילדו זה של חברת All Black העשוי מ- PVC ולמי שמעוניין להשתמש באיבר גדול באורך של כ-25.5 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-6 ס"מ , צורתו של הדילדו היא מכופפת מעט כך שנקודת ה- G שלך יהא מגורה לחלוטין כאשר הדילדו חודר. כגבר אתה יכול ליהנות מצעצוע זה שימוש רב, הן באופן אנאלי כגבר והן כאישה כהחדרה לנרתיק או לאנאלי אם היא חפצה בכך.

אחזקה ושימוש:
1) לתחושת הנאה עוצמתית רצוי לעבוד עם חומר סיכה שהינו על בסיס מים כך תוכלו להעצים את ההנאה באופן מיטבי.
2) לאחר השימוש יש לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

אצלנו תמצאו את כל מוצרי חברת ALL- BLACK הבלגית, בכל הגדלים ובכל הצורות הזמינות, אז פשוט שחררו את הדמיון שלכם בגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצרי החברה,כל מוצרי החברה עשויים מחומרים רכים המשולבים בחומרים נטולי פתאלטיים היפואלרגניים המושלמים לכל קהל יעד.
מאמר זה מספק מידע ותיאור על מוצר מסוים של חברת All Black. המוצר הוא דילדו עשוי מ-PVC ובאורך של כ-25.5 ס"מ ובקוטר מקסימלי של כ-6 ס"מ. צורת הדילדו מכופפת מעט כך שנקודת ה-G שלך יהא מגורה לחלוטין כאשר הדילדו חודר. המאמר מדגיש שהדילדו יכול לשמש לגברים ולנשים כאחד, גם באופן אנאלי וגם כחדרה לנרתיק או לאנאלי.

המאמר מציג גם המלצות לאחזקה ושימוש תקין של המוצר. המלצה הראשונה היא לעבוד עם חומר סיכה שמבוסס על מים כדי להעצים את ההנאה. המלצה השנייה היא לנקות את הדילדו באמצעות מגבון עם מים וסבון או חומר ניקוי ייעודי לאביזרי מין.

המאמר גם מציין שבחנו ניתן למצוא את כל מוצרי החברה All Black הבלגית, בכל הגדלים והצורות הזמינות. המוצרים עשויים מחומרים רכים ונטולי פתאלטיים היפואלרגניים המתאימים לכל קהל יעד.

מוצרי החברה All Black מאפשרים לך לשחרר את הדמיון שלך בגרסה השחורה המגוונת ביותר של מוצריה.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “דילדו שחור כ- 25.5 ס"מ All Black”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוח חבילות

משלוח חבילות דיסקרטי פז שיווק חנות סקס

בחברת פז שיווק, אנו מתעקשים על שירות איכותי ודיסקרטי עד לסיום התהליך במיוחד כאשר מדובר במוצרים אינטימיים. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו מבצעים אריזה יסודית במחסננו, ושולחים את המוצרים באמצעות שיטות שמבטיחות את הגעתם ללקוחותינו במצבם הטוב ביותר. המשלוחים יכולים להתבצע גם באמצעות אריזות קרטון וגם באמצעות מעטפות עם שכבת הגנה כפולה, המסייעת בשמירה על המוצרים מפני נזקים במהלך המשלוח בידי חברות השילוח השונות שאנו שותפים איתן. כדי להבטיח את הפרטיות ואת איכות המוצרים, אנו מכסים גם את המוצרים בשכבה נוספת לפני הכנסם לאריזה. כך, אנו מבטיחים שהשליחים וחברות השילוח לא יוכלו לראות את המוצרים, ונותנים מענה לדרישות הפרטיות של לקוחותינו. במקרים שבהם מדובר במוצרים גדולים ומשקליים יותר, אנו מבצעים אריזה באמצעות אריזת קרטון, המספקת הגנה נוספת למוצרים במהלך המשלוח.
דילוג לתוכן